obey-robots.txt
09 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Factuur: ik betaal teveel maar wordt niet opgelost

dinges
Hoi,
Sinds september ben ik overgezet door KPN zelf van ipb lite naar ipb basis.
Sinsdien heb ik ook problemen met mijn factuur.
Ik betaal voor het bellen naar vaste nummers in de avond en in het weekend.
Hier heb ik al meerdere malen over gebeld/gemaild want ik heb volgens de bundel recht op gratis bellen in avonden en weekend naar vaste nrs.

Nu wordt ik elke keer gecompenseerd en heb zelfs een keer een rekening helemaal vergoed gekregen maar ook kreeg ik steeds de belofte dat het opgelost zou zijn. De maat is nu echt vol de afgelopen maand heb ik weer TE veel betaald ik ben echt ten einde raad want ik wordt wel gecompenseerd maar KPN lost mijn PROBLEEM niet op... ik denk erover om op een andere provider over te stappen maar aan de andere kant wil ik dat niet want het is best stabiel (ook al heb ik problemen met mijn modem die ook door KPN niet erkend wordt.)

Ik zou dit allemaal graag opgelost willen hebben mijn rekening en modem probleem alleen wil het allemaal niet zo lukken....

Gr Martin
 
TCP_IP
Dit lijkt me precies is iets voor het KPN webcare team, stuur ze eens een PB.
 
dinges
Thanks, ik ga dat proberen,.
 
dinges
Jammer dat die dan weer niet reageren :S
 
TCP_IP
Ja ik wacht ook nog steeds op een reply van mijn probleem, had ze ook al een PB gestuurd.

Heb KPN ook even gemaild maar kreeg gister ineens een leeg emailbericht terug, nou ja in ieder geval een template zonder dat er iets ingevuld was Pfft

Kan sites niet op IP bereiken of sites met cijfers erin


edit: Heb al een reply terug van KPN

Hier een link naar KPN om mail te sturen mocht je dat willen, is namelijk wel even zoeken als je niet weet waar Pfft

]Stel een vraag
Gewijzigd door TCP_IP op 27 mei 2009, 14:57
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
KPNwebcare2
Beste "thamarty"

Ik heb uw probleem wel nagekeken. Heb alleen verzuimd om te reageren. Hiervoor mijn excuses, dacht dat ik dat al wel had gedaan.

Maar goed, ik heb uw probleem kenbaar gemaakt bij de desbetreffende afdeling. Deze neemt hem vooralsnog in behandeling.
www.kpn.com/webcare
 
dinges
Dank je wel Stef
 
dinges
Beste Stef,

Het duurt en duurt en duurt en duurt, zo gaat het al sinds september.
Ik hoor niets, ik vind het ronduit schandalig...

Kunt u dit voor mij doorspelen?
Ik ben ondertussen al een beetje aan het orienteren voor een ander provider.
Of het moet nog deze maand opgelost worden.. en dan voor altijd en niet weer voor 1 maandje.

Ik hoop op uw hulp.

Groet Martin
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Factuur: ik betaal teveel maar wordt niet opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:51:09
| KaPteiN02:03:49
| lobo40520:47:16
| glim22:30:35
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10