obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Factuur: ik betaal teveel maar wordt niet opgelost
dinges
Hoi,
Sinds september ben ik overgezet door KPN zelf van ipb lite naar ipb basis.
Sinsdien heb ik ook problemen met mijn factuur.
Ik betaal voor het bellen naar vaste nummers in de avond en in het weekend.
Hier heb ik al meerdere malen over gebeld/gemaild want ik heb volgens de bundel recht op gratis bellen in avonden en weekend naar vaste nrs.

Nu wordt ik elke keer gecompenseerd en heb zelfs een keer een rekening helemaal vergoed gekregen maar ook kreeg ik steeds de belofte dat het opgelost zou zijn. De maat is nu echt vol de afgelopen maand heb ik weer TE veel betaald ik ben echt ten einde raad want ik wordt wel gecompenseerd maar KPN lost mijn PROBLEEM niet op... ik denk erover om op een andere provider over te stappen maar aan de andere kant wil ik dat niet want het is best stabiel (ook al heb ik problemen met mijn modem die ook door KPN niet erkend wordt.)

Ik zou dit allemaal graag opgelost willen hebben mijn rekening en modem probleem alleen wil het allemaal niet zo lukken....

Gr Martin
 
TCP_IP
Dit lijkt me precies is iets voor het KPN webcare team, stuur ze eens een PB.
 
dinges
Thanks, ik ga dat proberen,.
 
dinges
Jammer dat die dan weer niet reageren :S
 
TCP_IP
Ja ik wacht ook nog steeds op een reply van mijn probleem, had ze ook al een PB gestuurd.

Heb KPN ook even gemaild maar kreeg gister ineens een leeg emailbericht terug, nou ja in ieder geval een template zonder dat er iets ingevuld was Pfft

Kan sites niet op IP bereiken of sites met cijfers erin


edit: Heb al een reply terug van KPN

Hier een link naar KPN om mail te sturen mocht je dat willen, is namelijk wel even zoeken als je niet weet waar Pfft

]Stel een vraag
Gewijzigd door TCP_IP op 27 mei 2009, 14:57
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
KPNwebcare2
Beste "thamarty"

Ik heb uw probleem wel nagekeken. Heb alleen verzuimd om te reageren. Hiervoor mijn excuses, dacht dat ik dat al wel had gedaan.

Maar goed, ik heb uw probleem kenbaar gemaakt bij de desbetreffende afdeling. Deze neemt hem vooralsnog in behandeling.
www.kpn.com/webcare
 
dinges
Dank je wel Stef
 
dinges
Beste Stef,

Het duurt en duurt en duurt en duurt, zo gaat het al sinds september.
Ik hoor niets, ik vind het ronduit schandalig...

Kunt u dit voor mij doorspelen?
Ik ben ondertussen al een beetje aan het orienteren voor een ander provider.
Of het moet nog deze maand opgelost worden.. en dan voor altijd en niet weer voor 1 maandje.

Ik hoop op uw hulp.

Groet Martin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Factuur: ik betaal teveel maar wordt niet opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Advertentie