obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Digitale TVgids: scrollen onmogelijk
MCohen
Sinds gisteren kan ik op geen enkele wijze meer scrollen door mijn digitale TVgids. Dus noch door de programma's noch door de zemders noch door de dagen.

Het scrollen lukt wel gewoon in andere onderdelen van het menu dus het ligt niet aan de afstandsbediening. Ik kan wel opnemen via tijdsopname maar dus niet via de digitale TVgids.

Ik heb de ontvanger gisteren al ruim 30 seconden uitgezet en opnieuw opgestart. Dit heeft niet mogen baten.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 16 2011 17:30:59:
De informatie hierboven klopt niet helemaal.

Ik had het modem uitgezet en niet de ontvanger zelf (hoewel ik zou verwachten dat dat een automatisch gevolg zou zijn). Inmiddels heb ik alleen de ontvanger uit gezet en na een paar minuten weer ingeschakeld.

De digitale programmagids werkt weer nar behoren.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 16 2011 17:32:06:

Quote

MCohen schreef:

Sinds gisteren kan ik op geen enkele wijze meer scrollen door mijn digitale TVgids. Dus noch door de programma's noch door de zemders noch door de dagen.

Het scrollen lukt wel gewoon in andere onderdelen van het menu dus het ligt niet aan de afstandsbediening. Ik kan wel opnemen via tijdsopname maar dus niet via de digitale TVgids.

Ik heb de ontvanger gisteren al ruim 30 seconden uitgezet en opnieuw opgestart. Dit heeft niet mogen baten.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 16 2011 17:30:59:
De informatie hierboven klopt niet helemaal.

Ik had het modem uitgezet en niet de ontvanger zelf (hoewel ik zou verwachten dat dat een automatisch gevolg zou zijn). Inmiddels heb ik alleen de ontvanger uit gezet en na een paar minuten weer ingeschakeld.

De digitale programmagids werkt weer naar behoren.

Gewijzigd door MCohen op 16 november 2011, 17:32
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale TVgids: scrollen onmogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers Eredivisie Live : 1 22 feb 2014
Portforwarding is door KPN onmogelijk gemaakt KPN Internet Storing : 2 04 dec 2013
Digitale ontvanger Hardware instellingen : 2 09 dec 2012
Inloggen op AVR7519 onmogelijk met Firefox 8.0 Hardware instellingen : 3 26 nov 2011
Digitale tv gids KPN Televisie Storing : 1 30 aug 2011
Advertentie