obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

O.a. Menu en TV-gids werken niet

Hello
Al een week werkt o.a. het menu en de tv gids niet. Als ik op het knopje "menu" druk, gebeurt er niks. Als ik op "gids" druk, wordt het scherm zwart met alleen rechtsboven nog een stukje van de zender waar ik op dat moment naar kijk.
Ik kan dus ook geen opnames meer bekijken o.i.d.

Ik las een paar dagen geleden op de website van KPN dat het een storing was. Nu staat er echter dat er geen storingen zijn, maar ik heb het probleem nog steeds? Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt!
 
cyberspace
Bij mij hiep het om de tuner even van de stroom af te halen en weer opnieuw op te laten starten.



gr cyberspace
 
Hello
Klopt, het is gelukt!
 
Frederick
Al sinds ruim een ½ jaar heb ik problemen met de programmagids-functie van digitenne.

Verkeerde tijden/dagblokken/programma's of ontbreken of er wordt helemaal geen programma getoond!!!
Toen ik in juli 2009 met digitenne begon had ik helemaal geen problemen. Het lijkt nu steeds erger te worden!
Enkele malen de service-desk gebeld --> recetten (hielp wel wat of even), volgens hen had het te maken met 'n fout in de (landelijke) software.

Inmiddels (er zijn meer klanten met deze langdurige klachten) begin ik te vermoeden dat KPN niet in betere software wil investeren, waarschijnlijk omdat digitenne te weinig klanten heeft (te dure investering tegenover te lage opbrengsten).

Daar recetten inmiddels geen enkele verbetering meer opleverd, besef ik dat ik (na 3 jr) over moet stappen naar de concurrent.
Dit vind ik jammer want verder was ik content met digitenne.
 
Henk2304
Ik heb digitenne via de insteekkaart. Daardoor wordt de gidsfunctie in de TV zelf afgehandeld. Gaat op mijn (Sony) TV boven goed, geen problemen met de opbouw van de gids. Opnemen kan dan weer niet, maar daar heb je volgens mij bij digitenne via een losse tuner ook een apparte tuner voor nodig met harde schijf.
L8r, Henk
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'O.a. Menu en TV-gids werken niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:16
| xwardox02:09:12
| eogcnlGhost03:08:28
| KaPteiN05:38:38
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10