obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
KPN Interactieve TV en Internet
bonaria
Sinds 3 maanden geleden ben ik troste eigenaar geworden van een KPN aansluiting.
Helaas heeft ie het dus nooit gedaan!

na 2 weken gewacht hebben kreeg ik dan uiteindelijk een monteur, want volgens KPN sloot ik mijn kastje niet goed aan.. Is natuurlijk mogelijk ik ben maar een vrouw Smile

Nadat de monteur zelf even contact te hebben opgenomen bleek er een probleem in de centrale te zijn dus niet mij fout.
Het zou een week duren voordat dat in orde was, geen probleem ik wacht wel even.
Dat wachten is dus nu 3 maanden.. na tientale telefoontjes en een mobiele telefoonrekening van 200 euro heb ik totaal nog geen response van KPN gehad niet per brief en niet terug gebeld zoals meerdere keren belooft is.

maar wel een rekening sturen dat ik moet betalen voor mijn diensten die ik niet gebruik!!
ik sta dan ook op een punt om gewoon dit allemaal op te zeggen, dit duurt mij te lang en ik weet niet eens hoelang dit nog loopt.
 
Henk2304
Ik zou zeggen: stuur KPN een aangetekende brief met je klacht waarin je ze nog 14 dagen geeft om alles op te lossen. Daarbij vermeldt je dat je anders de overeenkomst wegens wanprestatie met terugwerkende kracht opzegt. Geef ook aan welke kosten je tot nu toe noodzakelijkerwijs hebt moeten maken en dat je verwacht dat die in ieder geval vergoed worden. Succes.

Oh, euh, ... je bent niet "maar" een vrouw, je bent gewoon een vrouw! Net als ongeveer de helft van alle wereldbewoners!
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Interactieve TV en Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie