obey-robots.txt
20 Januari 2017, 10:56
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

KPN Interactieve TV en Internet

bonaria
Sinds 3 maanden geleden ben ik troste eigenaar geworden van een KPN aansluiting.
Helaas heeft ie het dus nooit gedaan!

na 2 weken gewacht hebben kreeg ik dan uiteindelijk een monteur, want volgens KPN sloot ik mijn kastje niet goed aan.. Is natuurlijk mogelijk ik ben maar een vrouw Smile

Nadat de monteur zelf even contact te hebben opgenomen bleek er een probleem in de centrale te zijn dus niet mij fout.
Het zou een week duren voordat dat in orde was, geen probleem ik wacht wel even.
Dat wachten is dus nu 3 maanden.. na tientale telefoontjes en een mobiele telefoonrekening van 200 euro heb ik totaal nog geen response van KPN gehad niet per brief en niet terug gebeld zoals meerdere keren belooft is.

maar wel een rekening sturen dat ik moet betalen voor mijn diensten die ik niet gebruik!!
ik sta dan ook op een punt om gewoon dit allemaal op te zeggen, dit duurt mij te lang en ik weet niet eens hoelang dit nog loopt.
 
Henk2304
Ik zou zeggen: stuur KPN een aangetekende brief met je klacht waarin je ze nog 14 dagen geeft om alles op te lossen. Daarbij vermeldt je dat je anders de overeenkomst wegens wanprestatie met terugwerkende kracht opzegt. Geef ook aan welke kosten je tot nu toe noodzakelijkerwijs hebt moeten maken en dat je verwacht dat die in ieder geval vergoed worden. Succes.

Oh, euh, ... je bent niet "maar" een vrouw, je bent gewoon een vrouw! Net als ongeveer de helft van alle wereldbewoners!
L8r, Henk
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Interactieve TV en Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
traag internet Algemeen 2 14 december 2016, 18:19
suse en interactieve tv Algemeen 2 04 november 2016, 00:09
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:31:21
| KaPteiN00:34:18
| eogcnlGhost11:30:24
| Ricardojoosen16:28:22
| Gil020220:14:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?