obey-robots.txt
04 December 2016, 15:20
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

weg vallen van chatserver

akoningen
Hallo
Ik zit met een probleem. Wij chatten met het programma borgirc op 2 chatservers. Sinds wij van kpn het snellere internet hebben en een ander modem vallen wij steeds weg na ongeveer een half uur wij hebben op advies van kpn al nieuwe kabels en een poort open gezet. de chatserver werkt met poort 6667. deze hebben wij geopend. maar wij blijven steeds vallen. ons internet blijft gewoon en zijn ook binnen een minuut weer terug maar is heel vervelend omdat wij toch delen missen en dat geeft voor ons problemen. Ik ben namelijk netadmin bij deze chatservers. kpn zegt dat ze er niets aan kunnen doen. weet u een oplossing.

vr.gr. annie millenaar-koningen
uit sas van gent (zeeland)
 
vanGils
Hallo,

Heb je ook wel eens geprobeerd om je poort te testen en je chatserver als je bent weggevallen?
KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee.
 
akoningen
wij hebben al van alles geprobeerd maar we blijven vallen. hebben zelfs andere kabels gekocht maar ook daar ligt het niet aan want we houden het probleem.

maar als kpn het niet op kan lossen gaan we op zoek naar een andere provider zijn ze een goede klant die alles bij hun heeft kwijt. ik ben al meer dan 10 jaar klant bij hun maar als ze niets aan ons probleem doen hebben wij geen andere keuze.
 
vanGils
Poort wisselen en eventueel modem resetten naar de fabrieks instellingen?
Tja moet je wel weer alle poorten forwarden.
Weet het is niet altijd leuk om te doen maar soms is ook dat wel weer eens goed.
Ahum als ze tenminsten weer werken.
KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee.
 
Saya
Hallo akoningen,

Toevallig ben ik ook netadmin op een chatserver. Hiervoor gebruik ik een andere client, namelijk mIRC, maar dat doet eigenlijk niet ter zake. Behalve de poorten 1024 - 1029 voor DCC heb ik geen enkele poort open gezet. Bij mij werkt het prima, zowel de PC bedraad als de laptop draadloos. Daarom denk ik dat er iets anders aan de hand moet zijn. Het is erg irritant als je niet op je verbinding kunt vertrouwen. Is het precies om het half uur? Heb je al eens in je Borg instellingen gekeken? Soms zie je iets simpels over het hoofd. Ik hoop dat je iets aan de adviezen hier hebt, zoals je modem resetten. Weet in elk geval dat het wel moet kunnen werken.

Heel veel succes met het uitproberen tot het je wel lukt. Niet opgeven hoor.
 
KaPteiN
Als je het tijdstip van uitval kunt voorspellen dan kun je eens een lange download starten. Bijvoorbeeld een iso of een dvd.

Als dan ook de download uitvalt ligt het niet aan je irc client maar aan de pc of router of modem of verbinding.

Probeer het eens op die manier in beeld te brengen.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weg vallen van chatserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wifi en lan verbinding vallen weg KPN Internet Storing 3 31 december 2013, 10:52
Uit vallen box Algemeen 2 20 december 2012, 12:43
Nederland 1/2 & 3 vallen constant weg Helpdesk 5 30 april 2011, 09:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:40:18
| xwardox02:10:14
| eogcnlGhost03:09:30
| KaPteiN05:39:40
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10