obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

emailadres ineens foetsie :(

aaladna
Ja hoor ook wij kregen KPN glasvezel. Er werd me telefonisch gezegd dat ik een ander e-mailadres zou krijgen. Ik zat meteen bovenop de kast want als ik iets NIET wilde was dat een ander e-mailadres. Er werd me verzekerd dat het alleen maar voor glasvezel zou zijn en ik het alleen maar nodig had om daarop in te loggen als er een probleem zou zijn.
3 Maanden later.....nu 14 dagen geleden.........is van de één op de andere dag mijn e-mailaccount uit de lucht gehaald.
Ben 2 x een half uur aan het bellen geweest met KPN......voor je die aan de lijn krijgt ben je al bijna dood en begraven pfff wat een ellende.
Ik moest uiteindelijk glasvezel hebben en wonder boven wonder binnen de 2 minuten aan de telefoon. Helaas duurt het weer actief maken van mijn eigen e-mailadres nu al anderhalve week en ik heb geen idee hoelang ik nog zonder zit. Kan wel email verzenden maar iedereen die iets aan mij stuurt krijgt te zien dat mijn e-mailadres niet meer bestaat. Ik krijg ze dus ook naderhand niet meer te zien. Ik baal als een stekker en wilde dat ik nooit aan dat hele Glasvezel van KPN begonnen wasSad
Het bleek een fout van de monteur te zijn want die had me (opnieuw?) moeten vragen of ik mijn eigen e-mailadres mee wilde nemen.
Zouden er echt mensen zijn die graag een ander e-mailadres willen omdat ze op KPN over stappen? Ik had nota bene al een KPN e-mailadres dus was al deze ellende helemaal niet nodig geweest.

Zijn er meer mensen die zo door KPN behandeld zijn en nergens hun klachten kwijt kunnen? Of er wordt gewoon geen bal mee gedaan.........

Beau
Als het goed is heeft u een email ontvangen waarin staat dat u 'oude' adres kunt meenemen. Daarin staat precies hoe je je adres kunt meenemen en dat je dit binnen 3 maanden dient te doen, anders vervalt het adres alsnog.
Heel makkelijk om na tijd weer te gaan 'zeuren' dat je geen glas wilt. U kunt ook eerst eens kijken wat precies de voorwaarden zijn en wat de precieze werkwijze is om je oude adres mee te nemen.

aaladna
Als ik duidelijk aan een medewerker van KPN heb doorgegeven dat ik GEEN ander e-mailadres wil hebben en dat er dan een duidelijk antwoord komt dat ik dat ook niet krijg omdat ik mijn oude e-mailadres kan blijven gebruiken dan vind ik het belachelijk dat je durft te zeggen dat ik loop te zeuren.
Er is me duidelijk gezegd dat de monteur het op een formulier aan had moeten geven maar dat hij het vergeten is te vragen.
Ik heb ook geen mail gekregen waarin stond dat ik zelf iets moest aangeven anders had ik dat wel gedaan, dat lijkt me heel duidelijk.
Bedankt voor je vriendelijke antwoord.

glasblazer
Iemand die al bij KPN zit een e-mail adres ontnemen is natuurlijk nalatigheid van de de KPN. Herstel is fluitje van een cent. Hoef je geen weken op te wachten. Het "Glas" neemt zo'n vlucht en al die bedrijven zijn er nauwelijks op toegerust om dit allemaal vlekkeloos te laten verlopen. Vindt nog steeds dat ik wat ITV betreft geregeld kleine problemen heb. Stabiliteit is nog niet perfect. Wel tevreden hoor over KPN. Leuk om nu ook via Internet te kunnen kijken.

fil12
Hallo,
begrijp ik uit dit verhaal dat ik mijn originele emailadres nl, abcdef@kpnplanet kwijt raak of moet overzetten??
ik ben toch al bij kpn? moet het dan toch nog anders?

Beau
Vlak voor aansluiting krijg je een email waarin uitgelegd staat hoe je een oud e-mailadres kunt meenemen. Dit kan alleen bij adressen die als uitgang kpnplanet, planet, freeler en hetnet hebben. Dit adres dit binnen 3 maanden na aansluiting van de glasvezel overgezet te worden. Daarna is het oude abonnement niet meer actief en verdwijnt ook het bijbehorende emailadres

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'emailadres ineens foetsie :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ineens slecht beeld Helpdesk 1 02 augustus 2013, 00:08
emailadres verwijderen Helpdesk 3 28 oktober 2012, 05:31
Snelheid ineens achteruit Snelheid 5 21 april 2011, 20:39
KPN Glasvezel wordt ineens VDSL? Klantbedrog!!! Eigen netwerk 15 19 januari 2011, 17:35
ineens vast aan een jaarcontract? Algemeen 2 16 januari 2011, 11:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:25
| xwardox02:09:21
| eogcnlGhost03:08:37
| KaPteiN05:38:47
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10