obey-robots.txt
11 December 2016, 14:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Spotify

Kees_kok
Op het forum van KPN.com staat dat Spotify voor nieuwe en bestaande klanten is, ik vind dit een zeer misleidend artikel! Het is namelijk niet voor bestaande klanten. Deze actie is alleen geldig voor klanten vanaf 24-10-2011. Mijn abonnement is ingegaan op 27-09-2011 en heb net de klantenservice gesproken dat ik geen recht heb op de "Spotify actie"


Zeer slechte communicatie binnen KPN, de medewerker zei namelijk ook eerst dat het voor iedereen was. Jammer!
Gewijzigd door Kees_kok op 24 oktober 2011, 19:32
 
Alfons Verbiest
Het typische is dat in het bericht op de site van Totaal TV o.a. de onderstaande zin te lezen is.

"Dit aanbod geldt voor bestaande en nieuwe klanten die bij KPN Interactieve TV (iTV) afnemen".

Een van de twee zal toch gelijk hebben en dat hoeft niet persé KPN te zijn.
 
Kees_kok
Ben bang dat in dit geval KPN "gelijk" heeft. De interne communicatie is alleen dramatisch. Als je "spotify" als zoekopdracht ingeeft op KPN.com dan staan daar een aantal vragen, onder andere hoe je spotify kunt activeren. Hier staat dat het alleen om nieuwe klanten gaat, terwijl in het persbericht duidelijk wordt gemeld dat het ook om bestaande klanten gaat. De klantenservice was ook in de veronderstelling dat ik er "recht" op had tot hij het (tot 2 keer toe) na ging vragen. Erg vreemd naar mijn mening!
 
Alfons Verbiest
Misschiem moet je het hele artikel eens lezen op die site. Want het gaat om iedereen, maar als ik het goed lees, niet om de goedkope pakketten. Misschien heb jij een van die?

Bron: TotaalTV
Datum: 24-10-2011
Geschreven door: Jarco Kriek

http://www.totaal...mp;id=6728
 
Kees_kok
Dat dacht ik dus ook. Ik heb het juiste pakket (extra en straks glasvezel goud), dat zei de jongen van de klantenservice ook. Toch bleef hij volhouden dat het alleen bestaande klanten betreft. Dit artikel is gebaseerd op het persbericht van KPN waar ook staat dat het voor bestaande klanten is. Ik kreeg net een bericht op het "officiële" forum dat ik in november een brief krijg! Ik wacht dus rustig af! Blijkt wel dat de communicatie niet goed is bij KPN Wink

Thanks voor je hulp iig
 
KPNwebcare1
Beste heren,

Naar aanleiding van uw berichten, verhelderen wij graag de actie betreffende Spotify.
Spotify Premium (twv 10,-/mnd) is gratis voor iedereen die een Alles-in-één Pakket* heeft of neemt.
Kortom, deze actie geldt dus ook voor bestaande klanten (Dit geldt alleen bij Alles-in-één Pakketten 'Extra' en 'Premium' (niet bij 'Basis'Wink.
Op deze pagina vindt u aanvullende informatie: http://www.kpn.com/prive/pakketten/spotify-premium.htm

Met vriendelijke groet,

Allart
KPN Webcare
 
Alfons Verbiest
OK Kees,

Dan weet ik het natuurlijk ook niet meer. De tijd zal het leren. In dat artikel bij TotaalTV staat dat van die brief in november ook vermeld.
Hopelijk pakt het goed voor je uit.

Groet, Alfons


PS: nou, kijk hierboven maar eens.
 
Giant2000
Ik heb als bestaande klant vrijdag een brief gehad van KPN waarmee ik mij kon aanmelden. Sinds dinsdag is Spotify Premium actief op mijn pc en smartphone. Geweldig!!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spotify', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
spotify connect op Onkyo /iphone Algemeen 7 26 december 2014, 15:05
Spotify via motorola? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 3 02 april 2013, 13:51
spotify Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 7 24 december 2012, 17:41
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:30:18
| KaPteiN03:24:40
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10