obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met website extern bekijken.
1
hallo,

Ik heb een ubuntu server met daarop een website gehost. ik heb op mijn router poort 80 doorgeforward naar het lokale ip-adres van de server. Als ik het externe ip adress intyp in mijn browser, dan krijg ik de website te zien. Maar extern, dan werkt het ineens niet meer. canyouseeme.org zegt: connection timed out.

Hoe krijg ik mijn website ook extern bereikbaar.

Alvast bedankt


Mijn router is een Siemens Speedstream 5450
 
KaPteiN
Ik zit te denken aan een NAT loopback probleem. Heb je een mobiele telefoon met internet of kun je even bij je buurman kijken of je site online is?

Mogelijk heb je dat al met die canyouseeme.org getest.

Kun je nog even kijken of je poort 80 wel naar de goede (interne) ip hebt geforward?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
1
Ik was vergeten dat ik 2 routers heb, en ik had ze allebei moeten doorforwarden. Ik had alleen de wlanrouter doorgeforward, en niet de router tussen de wlan en het internet. Dom.

Heel erg bedankt voor de moeite.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met website extern bekijken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Advertentie