obey-robots.txt
11 December 2016, 14:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Experia box valt continue weg

Peter_Hommel
De box valt sinds donderdag 22/9 continue weg, om de 5 min. aan/uit. Dus geen TV, haperende telefoonlijn en af en toe internet. Probleem donderdag op 0900 0244 gemeld, is een klapperende Experia box. Ben 2 boxen, eer servicebezoek en 2 dagen verder en heb het probleem nog steeds. Wie weet er een oplossing of een list om de helpdesk goed in actie te krijgen. Mijn ticket staat open, maar weet niets van de status, waar, waneer of hoe.
(dit bericht ook 2 keer in getikt omdat de verbinding wegviel)Angry
 
Noloony
ik zou eens binnen bellen en aangeven dat ze langs zijn geweest, vraag de helpdesk medewerker gewoon om in de ticket te kijken hoe het staat met het probleem. (de helpdesk moet in dat ticket kunnen kijken daar ben ik zeker van)
 
Peter_Hommel
Ja ik heb al diverse mailen ingebeld, iedere keer een andere keuze (internet, telefonie of interactieve TV) Helpt niet, ze kunnen of willen niets. Slechte service daar!
 
cuore verde
Je moet iets specifieker zijn, vermeld het volgende voor een compleet beeld van jouw situatie.

- wat is je abonnement en wat had je hiervoor.
- waar is het modem geplaatst (max. 1.5m. van IsRa)
- type kabel tussen isra en exp.box (U.t.p. cat.5)
- type exp.box (Thomson, Arcadyan arv, ZTE)
- status van de verbinding (typ in de adresbalk van Internet-browser; 192.168.2.254 en kijk of je ergens soortgelijke gegevens kunt vinden als in het voorbeeld)

............................................voorbeeld...........................................................
Status:
Configured Current
Line Status --- SHOWTIME
Link Type --- Interleave Path
Trained Mode --- G.992.5 (ADSL2+)

Data Rate:
Upstream Downstream
Actual Data Rate 1028 (Kbps.) 17655 (Kbps.)
Attainable Rate 1223 (Kbps.) 19180 (Kbps.)

Operation Data / Defect Indication:
Operation Data Upstream Downstream
Noise Margin 7.6 dB 6.0 dB
Attenuation 6.3 dB 14.0 dB

Indicator Name Upstream Downstream
FEC Error 6 13521
CRC Error 0 12
HEC Error 0 57

............................einde voorbeeld.................................................

Als ik wat meer weet kan ik misschien helpen.

Cuore verde....
 
jehuty88
Geachte kpn gebruikers,

Ik ook heb sinds een kleine week last van uitval soms na 10 min of na een paar uur van mijn zte ebox.Ik word er gek van.ik heb alles al geprobeerd kabels er uit soft reset, harde reset etc.
daarvoor werkte alles perfekt.
hier wat gegevens:

Link Status Connected
Showtime Start 0 days: 3 hrs: 47 min: 25 sec
Modulation Type VDSL2
Actual Rate (Up/Down) 1258/10566 kbps
Attainable Rate (Up/Down) 1280/12784 kbps
Noise Margin (Up/Down) 6.1/5.9 dB
Line Attenuation (Up/Down) 0/29.4 dB
Output Power (Up/Down) 7.8/19 dBm
Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved
Interleaving Delay (Up/Down) 8/16 ms
INP (Up/Down) 2/8 symbols
FEC (Up/Down) 9/65505
CRC (Up/Down) 1/0
TPS_TC G.993.2_Annex_K_PTM
Profile 8b


SSID Enable Enabled
SSID Name

Authentication Type WPA-PSK/WPA2-PSK
Encryption Type TKIP+AES
Packets Received/Bytes Received 17026/2692739
Packets Sent/Bytes Sent 22309/17957192
Error Packets Received 0
Error Packets Sent 662
Discarded Receiving Packets 0
Discarded Sending Packets 0

bij voorbaat dank
 
valentijntje
Heb ook sinds vrijdag problemen met experiabox (heb het oude model zilverkleurig). Werkt al sinds 2006 prima! Maar sinds een aantal weken is het huilen met de pet op. Eerst zou de splitter die er nog tussen zat kapot zijn. Stekkertjes opnieuw rechtstreeks aangesloten. Nu sinds vrijdag continu haperingen. Geen internet, geen telefoonverbinding. Knap lastig! Primafoonwinkel: weet niet, bel maar met KPN. Lekker handig zonder vaste telefoon. 3x gebeld met KPN 0900 nr (10 cent per minuut) wachttijd gemiddeld 15 min. Geen steek verder gekomen. Experiabox zou in meterkast opgehangen moeten worden. Werkt echter al 5 jaar prima tot een paar dagen geleden! Wat kun je ermee.............
 
bossa
En ook ik (ITV / bellen / internetklant) heb met zo'n uitvallende Experiabox te maken (ZTE). Om gek van te worden.
Nu sinds vanavond een vervangend modem gekregen. Ben benieuwd. Ik mocht hierna pas weer aan de bel trekken. Morgen verder...
 
field engineer
de oude silver experia box is in sommige gevalen geschikt voor itv. meestal word er direct een nieuw modem geleverd, dit modem word / moet altijd bij het eerste isra punt opgehangen worden wegens signaal sterkte.

tevens kan het wezen als dit allemaal goed is gedaan, dat de poort die gebruikt word defect is en dus voor een klapperen signaal zorgt
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia box valt continue weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experia Box V10 i.c.m. E-thermostaat van Essent Eigen netwerk 21 03 december 2016, 07:56
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
Experia Box V8 overzetten van 5G naar 2.4G Routers 7 05 juli 2016, 21:41
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:29:51
| KaPteiN03:24:13
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10