obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Online Telefoonboek activeren lukt niet
Marius1976
Hoi!

Toen mijn KPN aan het vernieuwen was, heb ik als nieuwe gebruiker geprobeerd het online telefoonboek te activeren (met m'n iPhone 3GS, KPN abb.)

Dat lukte toen niet... dus ik dacht: ik wacht wel even tot alle vernieuwingen voorbij zijn.

Maar nu lukt het dus nog steeds niet. De APP op mijn iPhone doet het wel. Ik heb kennelijk ook een werkend account aangemaakt, want hij synct wel al mijn contacten en dat geeft geen fouten.

Maar als ik op mijn.kpn naar dat online telefoonboek ga, dan blijft er staan "NU ACTIVEREN" ... als ik daar op klik en de instructies volg, gebeurt er niets verder. Ook als ik op de button klik "Ga nu naar online telefoonboek" kom ik weer terug in mijn KPN en dan staat er nog steeds (of weer) "NU ACTIVEREN"

Resetten van de APP heeft geen zin. Niets werkt.

Heeft iemand hier meer ervaringen mee? Is er een FIX?
Thanks
Marius
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online Telefoonboek activeren lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie