obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
NAT Open gelukt met Arcadyan ARV7519
robbiebaggie
Beste,
Bij het invoeren van ip adres kom ik niet eens in de modem.
Wel loginscherm, heb bij installatie mijn wachtwoord gewijzigd, kon er daarna 2 weken in, nu helemaal NIET meer!!
Alleen login doen werkt ook niet om nw password in te voeren.
Kan dus niks meer met modem om UPnP aan te zetten of iets anders.
Iemand hetzelfde?
 
stdcupra
Snorrio:

Ik speel het dus ook met mijn PC.... Dit verhaal ook gelezen en gevolgd en ik krijg het ook nogsteeds niet voor elkaar om hem van Strict naar open te krijgen...

Weet iemand hoe het voor de PC moet?!?!

Edit: KPN experia box.... Eerst de thomson tg789vn router (dit wou niet) Nu de ARV7519 de witte router omdat ik de helpdesk hier over heb gebeld kreeg ik vandaag deze in huis.
Dit verhaal helemaal gevolgd. UPnP ingeschakeld >> Ook het rebooten! En nog staat hij met het PC spel op strictSad
Gewijzigd door stdcupra op 06 januari 2012, 17:10
 
KegNot
Voor de PC heb ik NAT op open gekregen. Zie mijn bericht http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...post_14708. Ik hoop dat dit nog iemand kan helpen...
 
lange
Ik heb nu voor MW3 geen problemen meer, maar met andere games nog wel zoals Ridge Racer en Transformers en anderen.
Iemand die weet of er nog meer poorten open gezet moeten worden?

Thanks alvast
 
Louie
ik snap er geen bal van als ik die static ip heb ingevoerd en die porten ook dan moet tie op open staan , bij mij staat tie nu nog steeds op moderate mijn ip is 192.168.2.254, kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik hem nou echt helemaal op open moet zetten? want ik wil met een maatje uit zweden call of duty modern warfare 3 spelen maar het lukt nog steeds niet

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 22 2012 19:25:06:
ik heb alleen UPnP uitgezet die porten bij special application aangezet, en port mapping heb ik ook de porten 3074 aangezet maar nog steeds moderate iemand ideeën?

grtz,
Louie
Gewijzigd door Louie op 22 april 2012, 19:25
 
lex_b3
ik heb nu serieus alles geprobeerd wat ik hier ben tegengekomen, (xbox) maar niks werkt, wordt alleen maar erger.. WAT een kut ding..

heb een Ethernet kabel van xbox naar macbook, werkte tot vandaag uitstekend!
nu heb ik dus dat NAT probleem. echt een gezeik..
 
lange
Iemand die een Vita heeft met zelfde probleem? Kan ik nu gewoon alles hetzelfde houden en alleen de IP adres veranderen om nat type 2 te krijgen? Op ps3 werkt alles goed, maar ik kan niet dezelfde poorten toevoegen onder ander IP adres
 
Ruben
bovenstaand antwoord op link = goeievraag.nl heeft voor mij prima gewerkt. thanks
 
rcvdveen

Quote

side schreef:

Het kan dus wel ik heb black ops en mw3 op open staan
ik wil wel helpen je moet om te beginnen uPNP open bij extra( eventueel de fire wall ook uitschakelen ) zetten dan het mac adres van je ps3 opzoeken en invullen bij dhcp en een ip verzinnen dat moet zijn 192.168.2.??? de laatste 3 mag je zelf kiezen onder LAN daarna ga je naar DATA en naar NAT dan naar portmapping daar ga je een aantal poorten open gooien zie afbeelding 1 Daarna naar special aplications daar ook poorten openen zie afbeelding 2
kom je er niet uit stuur me dan maar een berichtje
suc6

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 17 2011 22:30:28:
kijk hier maar eens hier heb er mensen mee happy gemaakt
lukt het nog stuur me gewoon ff een PB
http://www.goeievraag.nl/vraag/nat-ty...ten.263328

wel ff kijken bij de antwoorden en dan kijken bij side daar staan 2 screenshots bij dus moet goed komen



grtssss

Side


Bedankt, NAT staat nu op open met BO-II op de Wii-U..... I'm a happy camper now Clap
 
pjager
Hoi

De uitleg werkt bij mij wel.

hij deed gelijk wat hij doen moest.

gewoon de stappen volgen enne GOED LEZEN wat er staat.


mvg

pjager
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT Open gelukt met Arcadyan ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie