obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Admin rechten verkrijgen
Tri5tan
Hallo,

Vandaag kreeg ik mijn router binnen voor mijn nieuwe KPN abbonnement.
Snel even aan de laptop gehangen om naar de mogelijkheden te bekijken maar helaas geen QoS instellingen (en nog wat andere dingetjes).

Inmiddels ben ik een beetje aan de gang geweest met het apparaat (de Arcadyas ARV7519 PSTN) en heb inmiddels het inlogschermpje tevoorschijn kunnen toveren (waar je het gebruikersnaam en wachtwoord kan ingeven).
Heb alle standaard Administrator wachtwoorden getest, dus ook grote letters, kleine letters en gemixed maar geen resultaat.

Weet iemand het wachtwoord als Admin in te loggen en dus niet het standaard KPN account (dat KPN staat er overigens voor de sier, gebruikersnaam is normaal gesproken blanco).

Cheers!!

Tristan
 
Jo3i
De installatiehandleiding niet gelezen? geen password invullen en in het volgende scherm een eigen password invoeren,welke je maar wilt. Zie pagina 66.

Zelfs iemand van 69 snapt dat.
succes
Gewijzigd door Jo3i op 08 september 2011, 15:47
 
Tri5tan
Jo3i,

Bedankt voor je antwoord maar volgens mij begrijpen wij elkaar niet.

De 'admin'-rechten die je van KPN krijgt zijn niet voldoende om alles met de router te kunnen.

Ik zoek dus niet het KPN account maar het echte Administrator wachtwoord.
Dat ik naar het volgende scherm moet om mijn wachtwoord te wijzigen is allang achter de rug.

Ik wil meer kunnen instellen dan dat KPN ons laat doen.

Gr,

Tristan
 
TokkieTokkie
Vergeet het maar, dat wachtwoord is niet bekend.
 
highflow
idd geen kans al zie ik wel eens her en der vage verhalen over toegenang met Telnet op poort 23 ...
maar nergens echt een serieuse beschrijving hoe je dat dan moet doen.
en ook dat zal waarschijnlijk niet betrouwbaar zijn als er updates komen vanaf kpn dan ben je alsnog t haasje vrees ik.
Helaas KPN bepaald voor ons de firewall rules ect wat we wel en niet mogen op internet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Admin rechten verkrijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Algemeen : 23 28 sep 2013
Standaard KPN Experia 'Arcadyan' box wil niet verder dan admin 'first login' screen. Hardware instellingen : 6 31 dec 2011
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Hardware instellingen : 32 25 nov 2011
Root/admin op TG787v Experiabox Hardware instellingen : 3 03 mei 2009
Advertentie