obey-robots.txt
11 December 2016, 14:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

interactief tv met een speedtouch 780wl

BlackNL
hallo iedereen

wij hebben nu interactief tv thuis. heb alles aangesloten zoals het hoort, zonder enige twijfel( ict-beheerder). alleen krijg ik de foutmelding nr. 14 en 36. heb de code opgezocht en gedaan way er stonde. dus ontvanger net voeding eruit en de eb opnieuw starten. nadat te hebben gedaan nog steeds het zelfde. dus hierop mijn vraag

is de experiabox speedtouch 780wl combitabel met interactief tv.

graag serieuze reacties en niet met de opmerking zit alles er goed in.

groetjes

boekbros
toch even een niet serieuze vraag: je krijgt toch geen experia als die niet kon interactieven?? bovendien zit de interactie in de Motorola (software).

TokkieTokkie
EB moet een harde reset (knopje op achterkant) hebben en geen soft reset (aan/uit) en ITV moet op poort 3 zitten van de EB

BlackNL
@boekbros

de router die wij hebben is inmiddels 5 jaar oud, dus toen was interactief er nog niet.

@tokkietokkie

ik ga het is proberen

heb het geprobeerd maar werkt voor alsnog niet
Gewijzigd door BlackNL op 25 augustus 2011, 20:48

BlackNL
last schreef:

Probeer de volgende link eens

http://kpn-custom...s-oplossen

het kan ook nog zijn dat kpn (adminstratief nog iets moet doen)

gewoon bellen met de helpdesk

ik twijfel of de speedtouch 780wl wel geschikt is voor tv...

zo te zien moet kpn idd, nog admini. wat veranderen, maar ik betwijfel ook of de router er voor geschikt is, aangezien hij nou 5 jaar oud is, en de techniek kwa hardware en software veel is verandert

Henk2304
De derde ethernetpoort moet idd wel geschikt zijn voor iTV (meestal is die dan geel gekleurd). Echt ff bellen met de klantenservice, dit hadden ze toch moeten zien toen jij iTV bestelde, dat je mogelijk geen geschikte EB hebt bedoel ik. Heb je handleiding van de EB al geraadpleegd?
L8r, Henk

BlackNL
Henk2304 schreef:

De derde ethernetpoort moet idd wel geschikt zijn voor iTV (meestal is die dan geel gekleurd). Echt ff bellen met de klantenservice, dit hadden ze toch moeten zien toen jij iTV bestelde, dat je mogelijk geen geschikte EB hebt bedoel ik. Heb je handleiding van de EB al geraadpleegd?

denk dat handleiding kijken niet zo veel uitmaakt, aangezien itv nog niet bestond 5 jaar geleden

Henk2304
@BlackNL: Dat bedoelde ik ook: kijk in de handleiding of er wat over iTV in staat. Zoniet, dan is de EB niet geschikt voor iTV en had KPN naast de digitale ontvanger direct ook een nieuwe, wel geschikte EB mee moeten sturen. Ik heb wel eens gelezen dat dat standaardbeleid is, dus waarom dat nu niet gebeurd is? In ieder geval: direct contact opnemen met de klantenservice en om uitleg vragen, want hier is overduidelijk iets niet goed gegaan. Als je het een beetje handig aanpakt komt een monteur vandaag of morgen het ding nog omruilen, zonder extra kosten en evt. ook 's avonds (dat heb ik al een paar keer meegemaakt).
L8r, Henk

BlackNL
Henk2304 schreef:

@BlackNL: Dat bedoelde ik ook: kijk in de handleiding of er wat over iTV in staat. Zoniet, dan is de EB niet geschikt voor iTV en had KPN naast de digitale ontvanger direct ook een nieuwe, wel geschikte EB mee moeten sturen. Ik heb wel eens gelezen dat dat standaardbeleid is, dus waarom dat nu niet gebeurd is? In ieder geval: direct contact opnemen met de klantenservice en om uitleg vragen, want hier is overduidelijk iets niet goed gegaan. Als je het een beetje handig aanpakt komt een monteur vandaag of morgen het ding nog omruilen, zonder extra kosten en evt. ook 's avonds (dat heb ik al een paar keer meegemaakt).

monteur is beetje overbodig stop dat ding er zelf in 10 sec. in, maar we zullen zien als itv is geactiveerd kijken wat het doent zoniet dan maar weer bellen

BlackNL
last schreef:

Het kan best zijn dat het inmiddels al geactiveerd is, zolang je niet een goed werkende experiabox hebt, zal het niet werken...

Wat ik wel heel vreemd vindt is dat je wel een "tuner" hebt gekregen maar geen andere experiabox (heb zelf beide destijds gekregen bij mijn bestelling)

Met mijn oude modem kan ik ook niet bellen/tv ontvangen, maar wel internetten...

wij hebben nu internetplusbellen, ik zal het wel merken. op mijnkpn stond dat er nog wijzigingen worden gedaan, nus geloof het maar

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactief tv met een speedtouch 780wl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Algemeen 27 28 september 2013, 02:37
IP cam op speedtouch 780 Helpdesk 6 10 februari 2013, 14:00
Experia Box met Speedtouch 580 als repeater Algemeen 1 28 februari 2012, 19:27
Thomson Speedtouch 780 WL met ipcam elro ip800 Algemeen 1 02 december 2011, 23:58
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Hardware instellingen 33 25 november 2011, 23:08
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:30:39
| KaPteiN03:25:01
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10