obey-robots.txt
18 Januari 2017, 23:10
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

installatie glasvezel drama !

mikeN
Ik post eigenlijk nooit op forums , omdat ik geen klager ben, immers je komt er altijd wel uit.

Bij de Kpn zien ze dat in ons geval iets anders.
Overstap van Ziggo naar KPN ging bijna vanzelf zij de verkoper, daar is hij verkoper voor en hield er redelijkerwijs rekening mee dat het niet helemaal vanzelf zou gaan maar zo !!!!!
dag 1 ) middag vrijgenomen ; geen monteur tussen 14-16, ik bellen om 16u45 voor evt vertraagd......afspraak meneer , "ja dat klopt die had u vanmorgen om 8u30", dat is vreemd zeg ik want mijn brief zegt anders, maar goed vanmorgen was ik ook thuis en was er ook geen monteur......"u wordt teruggebeld" niet gebeld (24 uur) ik weer bellen (10 cent per minuut) na 8 minuten verbinding verbroken, ik weer bellen met het verzoek mij terug te bellen, dat gebeurde, nwe afspraak ; monteur kwam, kon niets doen ivm glasezel niet goed gepatched in centrale.........weer bellen (10 cent p/m)
Inmiddels zijn we 4 afspraken verder , vanmorgen kwam er een hele sympathike Planhold meneer, het was zijn 4e dag en zweette peentjes van de zenuwen.........hij kwam er niet uit (echt sneu om te zien) ik heb hem natuurlijk niet afgerekend op zijn beperkte kennis , hij deed er immers 2 uur lang alles aan om het te laten slagen maar had er gewoon geen/weinig kennis van. Vanavond helpdesk gebeld en gevraagd mij terug te bellen ivm vele telefoontjes van mijn kant......dit was Dennis niet van plan,waarop ik aangaf er dan ! klaar mee te zijn en hij de opzegging in behandeling kon nemen. Kon en wilde hij niet, moest ik zelf morgen doen (op zich logisch) ook kon ik beter de planning morgen zelf bellen omdat hij voorzag dat een mailtje van hem uit wellicht iets langer kon duren.
Over 2 dagen valt Ziggo eruit ............ik ga jullie missen , maar mag ik AUB weer klant worden bij jullie als KPN zo blijft aanmodderen
 
liwimi
Ik denk ook over Ziggo....Na alle botte KPN grappen...
 
glasblazer
Heel vervelend allemaal zeg. Bij mij gingen ze de dag van de installatie ook weg terwijl Televisie en Telefoon nog niet aan de praat te krijgen viel. Veel heen en weer gebel met de helpdesk en voor de andere dag een nieuwe afspraak ingepland door de monteur.
Ik ben 's avonds niet stil blijven zitten en na wat gestoei kreeg ik televisie toch aan de praat. De andere dag kwam de monteur lang en was verbaast dat ik televisie zat te kijken. Probleem telefoon had hij binnen een half uur opgelost. Mijn zuster had meer problemen en hierover schriftelijk bij de KPN een klacht ingediend. Zij is op passende wijze door de KPN schadeloos gesteld. Helaas werkt de KPN bij dit soort projeten met veel tijdelijke medewerkers niet goed weten welke rol zij kunnen en moeten spelen. Ik denk dat jij schaamteloos bent behandeld en zeker door de KPN tegemoet gekomen gaat worden als je een beroep op hen doet.
Succes en ik kan nu na ruim een maand niet anders zeggen dat ik wel heel erg tevreden ben met mijn glasvezelabonnement bij de KPN.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'installatie glasvezel drama !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk 4 12 oktober 2016, 18:15
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk 4 07 september 2016, 10:09
Glasvezel + Airport Extreme KPN Glasvezel diensten 1 03 september 2016, 15:29
Glasvezel in de meterkast Frequently Asked Questions 2 02 februari 2016, 11:38
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:56:22
| eogcnlGhost00:59:36
| Tonneke23:12:41
| Bromsnor 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op