obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wegvallen tv signaal
henkNL
Ik heb interactieve tv van kpn met bellen en snel internet. De experiabox is draadloos verbonden met 2 tv tuners. Op een van de tv's valt het tv signaal met regelmaat enkele seconden helemaal weg. Heel irritant. Wie weet raad?
 
Henk2304
Bij mij werd dat verzoorzaakt doordat de TV niet goed met het HDMI-signaal van de ontvanger omging. Bij de eerste ontvanger staat die op "Automatisch" (en dat leidt volgens de Samsung-TV naar 1920/1080p 50 Hz). Ik heb de tweede ontvanger bij de tweede TV (een Philips) op 720p gezet en dan gaat het goed.
720p was ook de standaarinstelling en die had ik handmatig hoger ingesteld (ook 1920/1080p 50) en in eerste instantie werkte dat goed, maar nadat zowel de ontvanger (standby) als de TV uit waren geweest ging het mis. Stroom van de ontvanger af en na enige tijd weer aansluiten, TV weer aan, beeldscherminstellingen op de ontvanger teruggezet naar 720p en de problemen waren over.
Zolang bij KPN toch niet meer dan 720p is is dat ook geen bezwaar.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wegvallen tv signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi : 6 09 aug 2017
Geen signaal meer interactieve TV Frequently Asked Questions : 4 15 jul 2015
Wegvallen beeld en daarna geen geluid KPN Televisie Storing : 6 18 mei 2012
zwak signaal wifi HELP WiFi : 3 06 mei 2012
Geen TV en/of Radio signaal.Indicatie: "buiten bereik" KPN Televisie Storing : 4 12 feb 2012
Advertentie