obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Dringend hulp nodig bij KPN Glas internet
shirley26
Goedemorgen , Ik heb dringend jullie hulp nodig.

Ik heb een internet abbonement bij KPN , Combinatie pakket glasvezel / Internet + bellen + tv.
Glasvezel modem hangen en daar achter een ZTE H220n .
Zoals jullie weten is de ZTE H220n dr grootste rommel die er maar is . Veel crashes, poort forwarding werkt niet , upnp werkt niet, firewall niet aan te passen , ip range niet aan te passen etc.

Ik heb daarom een brief naar kpn gestuurd en mijn abbonement mag per direct beeindigd worden . ( JIHAA !! )
Nu heb ik alleen gisteren met een KPN Medewerker geproken en deze vertelde mij dat ik evt mocht proberen om het internet met een eigen router aan de praat te krijgen .
Het tv en bellen abbonement is al gestopt , ik krijg alleen nog 3 dagen de tijd om te proberen om met een eigen router het internet werkend te krijgen .

Ik heb nu een WRT610N Router liggen ( gigabit ) incl dd-wrt firmware hier op .
Is er iemand die mij kan helpen om via deze router de internet verbinding werkend te krijgen ?

Enkele dingen ben ik al op internet tegen gekomen maar geen van de opties werken , Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit werkend krijg?
Er is wel grote haast bij aangezien ik tot maandag de tijd heb, anders moet ik een nieuwe aanbieder zoeken voor internet en heb ik enkele weken geen internet ( heb een eigenzaak )
Wie o Wie kan mij op weg helpen , evt schaf ik wel een andere router aan dat is geen enkel probleem .
 
lg
Hallo Shirley,

Ik zie net pas jouw melding. Zou ik je mogen vragen aan wie je die brief aan KPN hebt gericht? Ik kom via helpdesk en mail niet verder en wil ook het contract opzeggen i.v.m. niet nakomen van beloofde diensten.

Vast hartelijk dank en veel succes verder.
Leen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dringend hulp nodig bij KPN Glas internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie