obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Vreemd internet probleem
johnzijlstra
Hallo

Ben benieuwd of iemand me nog kan helpen.

adsl zakelijk internet en bellen
modem: la-110

Sinds begin jullie kreeg ik problemen met internet...zeer traag pagina,s openen (of niet)
Kpn heeft een monteur gestuurd om een ander modem te plaatsen.
Dit leverde niets op
De volgende monteur heeft de lijn gemeten, die was gewoon naar behoren.
Volgens KPN gaf mijn computer een hele hoge upload aan en zou ik dus een virus of een kapotte netwerk kaart hebben.
Computer losgehaald, en een schone laptop direct aan het modem gehangen....zonder dat er ook maar iets verder tussenzit.
Download en upload gaat volgens de speedtest prima, echter zodra ik op internet ga dan na een paar pagina,s loopt de boel helemaal vast.
Hetzelfde probleem dus als op mijn vaste pc.
Du meter geeft een normaal verloop aan.
Verschillende virusscanners geprobeerd.

Een vriend heeft zijn laptop direct aan het modem gehangen en die kreeg onmiddelijk hetzelfde probleem, sterker nog: De KPN monteur zijn laptop gaf ook precies hetzelfde probleem

KPN zegt me verder niet te kunnen helpen, maar internetten is op deze manier onmogelijk....
Het heeft tot een maand terug altijd goed gewerkt.

Wie kan me helpen met een idee, want wij zijn ten einde raad

vr gr John
Gewijzigd door johnzijlstra op 06 augustus 2011, 11:44
 
fboer
Hallo John.

Ik heb hetzelfde fenomeen, het lijkt erop dat wanneer ik meerdere tab-bladen in internet explorer open dit enorm lang duurt voordat deze openen. Ook andere browsers geprobeerd zoals Chrome en Firefox.
Ik ben zelfs teruggegaan naar Iexplorer 6 en dat werkte wel goed, maar dan kan je geen meerdere pagina's openen.

Heb jij in de tussentijd een oplossing gevonden?

Groeten Frank
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vreemd internet probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Advertentie