obey-robots.txt
09 December 2016, 08:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken

Onvangst via Assen

Truuzzie
Afgelopen zaterdag de buiten antenne ontvangen.

Eerst wilde ze de buiten antenne niet toesturen dus het beleid is zo maar verandert raar KPN

Binnen geen ontvangst en buiten een beetje.

Maar toen ik de buitenantenne aan de mast van de schotel monteerde was het veel beter in de plaats Vledder.

ik dacht eerst nog dat de ontvanger niet juist meer werkte ik wil de ontvanger (Topfield 6000cok) toch eerdaags ff wat betere componenten in zetten.

ik repareer de Samsung en de Topfield en andere ontvangers dus het wat krachtiger maken mag geen probleem zijn.
Kpn mag de defecten wel opsturen in bulk zending die ze ontvangen in de winkels dan kunnen wij een handeltje doen ik repareer ze goedkoop en dat ook nog op no cure no pay wat wil je nog meer, voor contact http://goo.gl/NNBJJ
of fax maar ff Fax.nr. 0847-225752

ik vind de nieuwe buitenantenne wat low budget omdat de spanning op de buitenmantel van de kabel en antenne staat dat is een beetje prik maar voldoende voor mensen met pacemaker om daar storing in te krijgen.

persoonlijk ben ik blij dat BBC 1 en 2 er nu bij zijn maar een WDR en ARD had er ook wel bij gekund en een paar andere er uit.

ik vind de prijs verhoging een beetje te gek die laatst is doorgevoerd dan kunnen ze beter pakketjes maken...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 28 2011 18:29:47:
Truuzzie schreef:

Eerst wilde ze de buiten antenne niet toesturen dus het beleid is zo maar verandert raar KPN

Maar toen ik de buitenantenne aan de mast van de schotel monteerde was het veel beter in de plaats Vledder.

ik dacht eerst nog dat de ontvanger niet juist meer werkte ik wil de ontvanger (Topfield 6000cok) toch eerdaags ff wat betere componenten in zetten.

ik repareer de Samsung en de Topfield en andere ontvangers dus het wat krachtiger maken mag geen probleem zijn.
Kpn mag de defecten wel opsturen in bulk zending die ze ontvangen in de winkels dan kunnen wij een handeltje doen ik repareer ze goedkoop en dat ook nog op no cure no pay wat wil je nog meer, voor contact http://goo.gl/NNBJJ

ik vind de nieuwe buitenantenne wat low budget omdat de spanning op de buitenmantel van de kabel en antenne staat dat is een beetje prik maar voldoende voor mensen met pacemaker om daar storing in te krijgen.

persoonlijk ben ik blij dat BBC 1 en 2 er nu bij zijn maar een WDR en ARD had er ook wel bij gekund en een paar andere er uit.

ik vind de prijs verhoging een beetje te gek die laatst is doorgevoerd dan kunnen ze beter pakketjes maken...

Vandaag 28-7-2011 belde KPN als de ontvangst goed was en ik alle briefen heb ontvangen.

Alle briefen heb ik ontvangen maar de ontvangt is nog niet super best, ik zal binnenkort toch eens die ontvanger iets krachtiger maken.

ik denk dat het telefoontje van KPN eerder een klanten lijm actie is en dat is hun goed recht.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 28 2011 18:29:51:
Truuzzie schreef:

Vandaag 28-7-2011 belde KPN als de ontvangst goed was en ik alle briefen heb ontvangen.

Alle briefen heb ik ontvangen maar de ontvangt is nog niet super best, ik zal binnenkort toch eens die ontvanger iets krachtiger maken.

ik denk dat het telefoontje van KPN eerder een klanten lijm actie is en dat is hun goed recht.
Gewijzigd door Truuzzie op 28 juli 2011, 18:29

Giant2000
Welke mast pak je in Vledder? Ik woon niet zo ver van je vandaan maar ik heb 0,0 ontvangst van Assen. Zwolle komt daarintegen redelijk binnen. Vanochtend gebeld met KPN en ik krijg een buitenantenne toegestuurd, ondanks dat ik volgens de postcode geen (meer) bereik heb. Netjes. Met de vraag hoe dit in de toekomst komt is het antwoord roeien met de riemen die we hebben, zoalng de mast van Smilde niet gerepareerd is.
Ik lees dat je een schotel hebt, dus heb je alle Engelse en Duitse FTA zenders al.

Truuzzie
Beste,

ik richt op Assen

als ik wil kan ik diverse FTA via de schotel kijken..

maar via internet is er ook veel FTA te vinden...

Oja welke plaats woon je, want Friesland kan ook nog...

Groeten.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 08 2011 16:18:18:
Ik heb vanmiddag 8-8-2011 de KPN Digitenne reparatie set op de Topfield TF60000COK gezet i.v.m Blokjes in beeld en slechte ontvangst., dit zou ik al eens eerder doen maar nu had ik het aan tijd.

Als je er ook last van hebt kijk een op: http://goo.gl/3a0T1 er staat ook een tip bij.

Er was nog een onderdeel wat bijna defect was die is ook maar vervangen die zit ook bij de reparatie set.

Zo dit was het weer.

Allemaal een goede vakantie Smile en een goede ontvangst...Wink

Vr Gr,

Truus

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 08 2011 16:18:25:
Ik heb vanmiddag 8-8-2011 de KPN Digitenne reparatie set op de Topfield TF60000COK gezet i.v.m Blokjes in beeld en slechte ontvangst., dit zou ik al eens eerder doen maar nu had ik het aan tijd.

Als je er ook last van hebt kijk een op: http://goo.gl/3a0T1 er staat ook een tip bij.

Er was nog een onderdeel wat bijna defect was die is ook maar vervangen die zit ook bij de reparatie set.

Zo dit was het weer.

Allemaal een goede vakantie Smile en een goede ontvangst...Wink

Vr Gr,

Truus
Gewijzigd door Truuzzie op 08 augustus 2011, 16:18

Giant2000
Hoi Truus.
Ik woon in Steenwijk, heb de buitenantenne keurig netjes toegestuurd gekregen van KPN, opgehangen en heb nu de volle 98% van Zwolle én Lelystad. Assen nog steeds niks. Volgens KPN kan ik na het instorten van de mast van Smilde geen Digitenne meer ontvangen, maar desondanks stuurden ze mij toch de antenne toe. met positief gevolg!

Een schotel heb ik er puur bij voor de Engelse zenders. Ben door de jaren heen veel op die zenders gesteld en aangezien KPN tot voor kort niks doorgaf kijk al lange tijd gratis naar zo'n 40 Engelse zender via de schotel.

Truuzzie
Hallo,

je hebt nu via Zwolle ik neem aan dat de zender aanbod niet uitmaakt.

ik heb de schotel ook voor FTA en voor testen van ontvangers bij problemen of reparatie en de Engelse en Duitse zenders het is en was wel een gemis geen Duitse zenders en zoals ik al eerder schreef dat KPN geen pakketjes maakt met zenders.

Het is ook raar dat via de schotel de Nederlandse zenders niet FTA te ontvangen zijn of met deze mast problemen er nu niet even op zitten.

Wat betreft Steenwijk en richten op Assen dat zou toch moeten kunnen, Steenwijk ligt wel laag vergeleken bij Vledder maar als je de buitenantenne aan de gevel hoog monteert zou het moeten gaan dacht ik zo, wel goed richten want dat komt nauwkeurig, richten op vledder als je in Steenwijk woont [url]http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl [/url] handig middel Google maps dacht ik zo.

Er was ook een gratis aanbod alles via internet ( ik heb IPB van KPN ) voor 1 jaar, ik denk er nog over na, kan later altijd weer terug naar Digitenne of er gewoon bij houden, Kpn komt de mensen behoorlijk te gemoed en dat om ze als klant te houden neem ik aan.

Vr Gr,

Truus.

Giant2000
Het zenderaanbod is op elke mast hetzelfde, met uitzondering van de regionale zender. Zwolle ligt in Overijssel, dus zal je daar TV Oost op ontvangen.

Wat Digitenne betreft zit KPN aan het plafond qua bandbreedte, meer zenders kunnen er gewoon niet op. Dat is het manko van aardse zenders. Het enige extra pakket wat Digitenne aanbied is Eredivisie Live (2 kanalen).

Behalve BVN stuurt Nederland geen FTA uit op de sateliet omdat er dan tv rechten betaald moeten worden voor heel Europa, wat een behoorlijke kostenverhoging met zich meebrengt. Engeland heeft zijn beam op het eigen eiland gericht, dat wij het geluk hebben daar nét binnen te vallen is voor ons meegenomen, in Duitsland kan je de BBC al niet eens meer krijgen. Duitsland heeft als (eigen) voordeel dat films ed. nagesynchroniseerd worden en dus alleen interessant is voor Duitstalige landen. Zij nemen dus de tv rechten voor Oostenrijk en Zwitserland voor lief.

Ik heb ook een aanbod gehad van KPN voor een 2e tuner. Ik denk daar ook nog over na, eigenijk heb ik met de buitenantenne alles wel weer op de rails.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onvangst via Assen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:37:35
| eogcnlGhost05:55:28
| lobo40514:56:10
| glim16:39:29
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10