obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Haarscherp beeld digitenne
jeroen_N
Hoi allemaal ik heb nu al 4jaar digitenne.
ik woon in het zuidoosten van de provincie groningen. ik zit in een gebied waar van kpn beweert dat er niet echt ondvangst mogenlijk is. maar kijk tot en met gister middag zonder problemen digitenne tot de mast in smilde om viel.
even mijn antenne vandaag gedraaid en nu weer zeer goed beeld.
ook als er scooters door de straat rijden (dit geeft bij andere gebruikers wel eens problemen)
Mijn GEHEIM:
gewoon een ouderwetse hark antenne op het dak en een goedde antenne versterker er aan en een meter of 3 boven het dak (hoe hoger hoe beter )en niet besparen op de coax kabel wel een goeie nemen dus!
Dan weet ik bijna wel zeker dat iedereen haarscherp beeld kan krijgen zonder stooring.
Ik maak gebruik van een digitenne insteek kaart in een samsung UE32c5100 deze tv heeft zeer goed beeld met digitenne.
Heb je twee tuners gewoon 1antenne en dan van de ene tuner naar de ander door lussen
succes
 
Giant2000
Ik had tot vorige week met het tafelantennetjes 98% ontvangst. Het is nu even behelpen met Zwolle (65% op slechts 3 bouquetten). A.s. zondag is de mast in Assen klaar. Mocht ik nog steeds problemen hebben dan ga ik ook weer even een harkje op het dak zetten.
 
Henk2304
Ik krijg (in Emmeloord) aan de oostkant van ons huis (buitenantenne) bij automatische afstemming altijd alle bouquetten van Zwolle. Helaas is van het bouquet waarin de publieke zenders zitten de signaalsterkte welliswaar "Hoog", maar de signaalkwaliteit slechs "Laag" tot "Geen signaal" met soms zelfs geen beeld. Voor de bouquetten waarin de commerciƫle zenders zitten zijn beiden altijd "Hoog" en voor het bouquet waarin om. de BBC zit zijn beiden "Gemiddeld", met dan toch altijd nog een goed beeld. Op mijn TV (met insteekkaart) kon ik voor het publieke bouquet afstemmen op Smilde, met een gemiddelde kwaliteit (ook al stond de buitenantenne gericht op Zwolle). Of ik die kwaliteit ook weer van Assen krijg?
L8r, Henk
 
Giant2000
Ehhmmm... is die mast in Assen echt al operationeel? Er komt bij mij 0,0 % binnen, terwijl Smilde hier 100% binnenkwam. Ook de radioontvangst hier in noord-oost Overijssel/zuid-west Friesland is te beroerd voor woorden. Als dit het is vraag ik mij af of Assen strategisch wel de juiste plaats was geweest. Natuurlijk, een kazerneterrein, dan hoef je geen vergunning aan te vragen, hulde aan de snelle actie van KPN. Maar achteraf... er is ook een kazerne in Havelte, ook nog net Drenthe, maar wel op een zandrug, dus zo'n 50m. boven de regio en voor de bovengeboemde regio een stuk beter. In Assen is dacht ik genoeg steun van de masten van Hoezand en Markelo, wij moeten het hier kwa radio doen met Wieringermeer (N-H nota bene!!) en de 10W Digitennemast van Zwolle of Lelystad. Die staan echt te ver weg voor een goede ontvangst.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haarscherp beeld digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Advertentie