obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Doorbraak bereikt bij Klantenservice KPN Glasvezel
JosRipken
Op 2 juli onder de "kop" facturering...diep triest! had ik een klacht gemeld over de aan mij toegezonden eerste factuur van KPN glasvezel waarop meerder posten waren vermeld die onterecht en onjuist waren.
Terugbel beloftes waren meerdere keren niet nagekomen en opgelost werd het naar vele telefoontjes ook niet.
De houding van, en het antwoord van Klantenservice was simpel: "de totale factuur betalen en bij de volgende factuur word het verrekent".
Duidelijk is, volgens de Algemene Voorwaarden KPN Glasvezel, dat je afgenomen diensten en/of pruducten moet betalen.
Je zou dan toch denken dat NIET afgenomen producten/diensten dus niet betaald hoeven te worden.
Uiteraard heb ik meerdere malen telefonisch, en per mail BEZWAAR gemaakt tegen die opgevoerde posten.....tot heden zonder resultaat!

MAAR....Ik ben zelf de Algemene Voorwaarden gaan lezen en daar staat bij 15.4 (of 15.8) dat indien men bezwaar heeft gemaakt tegen èèn of meerdere bedragen op de factuur men wel het bedrag moet betalen waarover men GEEN bezwaar maakt.

Betaal je dat gedeelte kan je dus niet onder de noemer "Wanbetaler"vallen, en kan men nooit
afsluiten wegens wanbetaling zolang men niet besloten heeft of het Bezwaar al dan niet terecht is.

Ik heb heden opnieuw Klantenservice gebeld en deze vriendelijke heer even geinformeerd over dat punt in de Algemene Voorwaarden.
Tja, dan rest hem niets anders dan het te betalen bedrag berekenen waarover GEEN bezwaar is gemaakt.
Omdat ik, toegezegd, de belkosten naar Klantenservice vergoed zou krijgen heeft hij direct het te betalen bedrag berekent en van de ruim 212 Euro van de eerste factuur is nu een bedrag van 96,32 Euro overgebleven!!

Niks terugbetalen na de tweede factuur, en je dus de eerste factuur volledig zou moeten betalen.
Dat zegt men wel, maar word compleet onderuit getrokken volgens de Algemene Voorwaarden.
Overigens is het zeer opvallend dat deze heer..B....die het direct oplostte wel in staat was om een juist antwoord te geven en de kwestie veel beter aan te pakken dat alle overige collega,s
totaal 12 medewerkers van KPN Glasvezel Klantenservice!!!

Een hoera voor de heer B. !!
Bizar dat alle 12 andere medewerkers de Algemene Voorwaarden KPN Glasvezel kennelijk niet kennen...misschien een verbeterpuntje.
Door goed te lezen wat er in de Algemene Voorwaarden staat kan je dus kennelijk met de `kop door de KPN muur`.
Maar goed, 1 telefoontje waarin bezwaar opgetekent zou worden waartegen je bezwaar maakt en waarom, had direct het wel te betalen bedrag opgelevert, en had men vervolgens het Bezwaar kunen beoordelen.....had een hoop tijd gescheeld waarin de telefoon van Klantenservice benut had kunnen worden voor een ander probleem.
Als ik een strijd aanga houd ik nou eenmaal niet op!!

Ik hoop dat dit advies - verhaal iemand op het goede spoor kan zetten en wellicht een ander van pas komt.
Jos Ripken
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Doorbraak bereikt bij Klantenservice KPN Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie