obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Digitenne 6 maand helemaal Gratis? FORGET IT
Paulus24
Beste mensen, pas op voor de mooie verkoop praatjes!!!

Onlangs voor mijn dochter op kamers een Telfort Internet abbo afgesloten en daarbij de actie, KPN DIGITENNE de eerste 6 maanden helemaal gratis.
Zijn er nog bijkomende kosten voor de digitenne vroeg ik nog; "nee, Uw dochter betaald de eerste 6 maanden helemaal niets meneer.' zei de stem aan de andere kant van de lijn.

Nou, we zijn nog geen 4 weken verder en de eerste factuur van €45,- euro ligt al op de deurmat!
Dit bedrag zal binnen 3 dagen van Uw rekening worden afgeschreven.

Mijn dochter in paniek aan de telefoon": Maar het was toch een half jaar gratis pappa?"
Juni en Juli (vooruit dus) in rekening gebracht, en oh ja.... ook nog even €25,- Euro aan activatie kosten

Even contact gezocht met de KPN digitenne helpdesk.... ;
Ja we vinden het vervelend meneer, maar we kunnen er niets aan doen? Die €25,- euro staat in de kleine lettertjes, heeft U de voorwaarden niet gelezen?

(Oww nee, daar hebben we de kleine letterjes weer dacht ik...) Ehh nee? Ik heb digitenne telefonisch aangevraagd?

Ja die eventuele korting (de eerste 6 maand gratis weet U nog) kunnen we pas bij de derde factuur verrekenen...


Maar die vriendelijke mevrouw van Telfort heeft daar helemaal niet over gesproken, om nog maar te zwijgen over die €25,- activatie die uit de lucht komt vallen?

Ja, we kunnen de korting pas verrekenen na de derde factuur,

Ja, dat had U zojuist ook al gezegd, maar dat klopt toch niet met wat Telfort mij telefonisch bij het afsluiten heeft vertelt... de eerste 6 maand gratis en verder geen kosten... toch?

]Ja, ehh nee, maar daar kunnen wij niets aan doen. U heeft Uw bestelling gedaan bij Telfort.

Ja, maar dat is toch ook van KPN, vroeg ik nog?

ehh, ik kan verder niets voor U doen meneer, ik kan U door verbinden met de afdeling Opzeggen als U wilt?"


Afdeling opzeggen? Ik wil gewoon dat KPN/Telfort haar afspraken na komt. 6 maand helemaal gratis is geen €45- euro na 4 weken toch?


nee, ik kan verder niets voor U doen meneer.

Kunt U me mischien doorverbinden met een Teamleider of leidingevende... (domme vraag natuurlijk), maar ja!

"nee, die komen niet aan de telefoon meneer."


Waarop ik zei, hoe zou U het vinden mevrouw als U voor €25,- tankt bij de pomp, maar aan de kassa blijkt dat U plotseling €100,- moet afrekenen, waarop de kassa medewerker vriendelijkt wijst op de
kleine lettertjes en zegt"U krijgt de €75,- pas retour als U voor de derde keer komt taken hier meneer.. sorrie ik kan verder niets voor U doen.. ?


Beste mensen, pappa's en mamma's met dochters op kamers
Pas op voor onze Nationale trots KPN, dit bedrijf is niet meer wat het geweest is. Arroganter dan ooit tevoren en staat direct klaar met de kleine lettertjes...
Dom dat ik digitenne bij telfort had bestelt? Domme klanten toch...!


Paul
Tilburg
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne 6 maand helemaal Gratis? FORGET IT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie