obey-robots.txt
09 December 2016, 14:36
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

motorola interactive tv

Annemarie
Alvast sorry als ik mijn vraag in de verkeerde topic heb gezet.Ik kocht een motorola via markt plaats maar helaas zonder activatie code.Ik heb KPN aan de foon gehad met de vraag hoe los ik dat op.Antwoord KPN kan niet op gelost worden.Mijn vraag op het forum is dus hoe kan ik de motorola mijn code geven.Zo iets moet je toch kunnen resetten of niet?
Graag jullie advies.
Mvg van mij AnnemarieWink

Codemeister
In principe kun je geen tuners van Marktplaats aansluiten op je eigen abonnement, gezien deze gekoppeld zijn aan je account bij KPN op basis van unieke ID.

Je zult de apparatuur dus moeten huren via KPN wil je het kunnen gebruiken.

Annemarie
Dank voor je antwoord.b.t.w ik huur reeds al een tuner van KPN .De tuner die ik huur heeft KPN ook gewoon verkocht aan parteculiere dan is het wel raar dat die niet bruikbaar zijn toch?Ik heb zo een tuner dus gekocht wel (voor een zeer klein bedragje) en wil deze gewoon gebruiken.Huren is 4 euro per maand dus is het beter om er zelf 1 te kopen.
Misschien zijn er andere gebruikers op dit forum die weten hoe of wat.
Mvg Annemarie

Cardeon
Goedendag,

Als het goed is kan je je gekochte tuner wel aansluiten op je abonnement.

Echter:

Als je een abonnement hebt voor 1 tuner, kan je zonder uitbreiding van je abonnementsvorm niet een tweede aansluiten.

Wel zou je kunnen vragen of ze de oude uit het systeem verwijderen, ende nieuwe er voor in de plaats zetten.

Dit kan bijvoorbeeld voordelig zijn als je een tuner hebt gekocht met harde schijf....

De KPN medewerker kan de tuners aan de hand van het serienummer toekennen of verwijderen aan/van een abonnement.

Succes!

Giant2000
Als je de tuner opstart zonder netwerkaansluiting kan je hem terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Als je hem dan aansluit moet je je abonnee nummer ed. invullen en dan moet hij het gewoon doen.

Zo kan je een abonnement nemen zonder harde schijf (=gratis) en een gekochte tuner met HDD ervoor in de plaats zetten. Scheelt toch weer 4 euro per maand!
Het kan zijn dat je na een software update deze handeling opnieuw moet verrichten omdat het systeem je tuner ID niet herkend.

Of dit voor een 2e tuner ook werkt heb ik nog nooit getest, maar in principe denk ik wel.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'motorola interactive tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk 1 22 mei 2016, 08:31
interactive TV met Akai Frequently Asked Questions 2 10 november 2015, 00:44
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen 2 18 januari 2015, 20:31
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware 3 23 december 2014, 12:03
motorola vip1960 Hardware instellingen 1 04 november 2014, 22:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:49:06
| KaPteiN02:01:46
| lobo40520:45:13
| glim22:28:32
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10