obey-robots.txt
09 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

al weken storing

stoef
ik heb al weken storing in mijn kpn gebeuren.

ik heb internetplusbellen extra met itv

ik heb de volgende storingen
1 traag internet
2 itv ontvanger valt geregeld uit (zender tijdelijk niet beschikbaar)
3 traag reagerende itv tuner
4 problemen met bellen, andere kant van de lijn verstaat mij geregeld niet, en ik hun ook af en toe niet.

wat heb ik er al aan gedaan / laten doen.
nieuwe telefoon in huis, hierdoor werd belprobleem niet opgelost
tig keer gebeld met kpn, kreeg te horen dat het voor de experiabox ligt, dus probleem kpn.
2 maal een monteur aan de deur gehad, alles werd nagekeken en doorgemeten, ook werd de experiabox de 1e keer vervangen voor een nieuwe (laatste model)
mailverkeer gehad met kpn
een brief gestuurd naar kpn (hoofd)kantoor in den haag.
volgens de helpdesk ligt / lag het probleem in de servers in amsterdam, ook mijn lijn is al diverse malen gereset.
en nog steeds zijn de problemen niet opgelost.

ook bij mij in huis is alles goed aangesloten.
isra punt naar experia box kabeltje van maximaal 50 cm.
cat 5 kabels
nieuwe telefoon / kabels

als ik inlog in mijn experiabox zie ik de volgende snelheden
Download: 10527 Kbps.
Upload: 769 Kbps.

terwijl ik met ipb extra recht heb op ongeveer 20 mb download en 2 mb upload.
ik weet dat via koper maximaal 18 mb haalbaar is, maar een verschil van bijna 9,5 mb is wel erg groot.
de snelheden die mijn lijn haalt ligt bijna gelijk aan ipb basis.

zijn er meerdere mensen met deze problemen ?

hoe kan dit opgelost worden ?

de moed zakt me bijna door de vloer heen, zit momenteel al in mijn schoenen.

ook zie ik al weer angstig mijn volgende factuur tegemoet, deze zal goed hoog zijn met alle keren dat ik de helpdesk gebeld heb voor deze storing.(je wordt echt lang in de wacht gezet)

arno

Wimmie
Heb precies dezelfde storingen in Spijkenisse. Zojuist weer gebeld met hepdesk KPN en krijg nu over 3 weken een VDSL aansluiting. Heb een TG787 experiabox en die was volgens de helpdesk verouderd. MOet 16 MB binnen krijgen en er kwam maar 9mb door.
Kaart in centrale wordt omgezet.

Kan je dus nog niet zeggen of de storingen over zijn maar heb weer nieuwe hoop want dit schiet niet op.

grappig was dat ik de storing, van het wegvallen de telefoon, kreeg op het moment dat ik met de man van de KPN aan de lijn zat.
Gelukkig had ik mijn gsmnummer doorgegeven en belde hij zelf terug. Scheelt ook weer in de kostenSmile

Ik laat het weten of het hielp. Verwachting begin juli.

Groet Willem

stoef
ook ik heb weer contact gehad, en ook hier gaan ze kijken of er vdsl mogelijk is in mijn woning.
theoretisch kan het, nu nog werkelijk.

arno

Samenvoegen aan juni 14 2011 22:19:49:
voor de derde keer een monteur gehad.
e.e.a. aan kabels overgeprikt in de centrale en metingen gedaan.

ook in de centrale klopt er iets niet.
maximaal binnenkomende snelheid daar is ca 14 mb.
ook maximaal haalbare bij mij thuis is ca 14 mb.
koperlijnen vanaf wijkcentrale, via de kast in de straat naar mijn huis is redelijk ok.

nu wordt mijn adsl lijn over de isdn lijn overgezet naar analoog, dus ook in huis krijg ik weer een nieuwe exp.box.

kijken of er dan ook e.e.a. gaat veranderen.

ook is er een melding gedaan dat de wijkcentrale gewoonweg te laag signaal heeft, en dat dit verholpen moet worden.

vraag voor vdsl is ook niet ok, afstand tot aan de wijkcentrale gewoon te ver, is ca 2,1 km en het beste is een afstand van ca 1,5 km, daarboven te veel verlies en storingsgevoeligheid op de lijn.

we hopen dat het beter wordt in de komende weken.

arno
Gewijzigd door stoef op 14 juni 2011, 22:19

Wimmie
Heb weer internet....zolang het duurt.

In mijn 1e contact met de helpdesk zou ik rond 29 juni worden afgesloten. Zou dan inmiddels mijn pakket binnen hebben met mijn nieuwe modem.
Wat gebeurd. De 20e valt alles uit. Internet/telefoon/ITV. Modem geen DSL meer.
Gebeurde midden in de nacht. Heb de volgende werkdag gebeld vanaf mijn werk.
Gebeld met helppdesk. Zou normaal signaal moeten zijn en ik moest de stroom van het modem halen en uurtje wachten.
Geen resultaat...

Wederom gebeld en kreeg als antwoord dat er een misverstand was. Ik had helemaal geen nieuw modem nodig want de TG787 is geschikt voor VDSL...
De omzetting stond gepland op de 20e en niet de 29e. De monteur was nu bezig in de centrale en zou na 24u weer werken.
Waarom zijn collega die ochtend dat niet kon vertellen weet ik niet.

Vanmorgen geen verbinding. Heb wederom gebeld met de helpdesk en er moest een signaal zijn. Wederom geresset (15 seconden rest knopt inhouden en dan wist hij ADSL en gaat over op VDSL en dan uurtje wachten.
Alles werkte weer chapeau!

Vanavond om 21u sloeg de hele boel er weer uit. Dus of het nu stabiel is....ik vrees het ergste.
Zeker gezien de verhalen over VDSL hier op het forum.
Hij is iets sneller maar. Kwam via Speedstest.net eerst maar op 4mb en vanmiddag ging hij naar 9mb.

Wordt vervolgt.

Groet Willem

We wachten af.

Henk2304
Dat zeiden ze bij mij ook: TG787 en VDSL! Maar na een paar weken veel storing (vooral wegvallende telefoongesprekken) heb ik een TG789vn gekregen; de 787 bleek de hogere snelheden niet goed aan te kunnen. En hoewel ik ook over de 789 soms hororverhalen lees heb ik er weinig problemen mee. Sinds een aantal maanden heb ik iTV en nu zelfs met HD-pakket en de 789 geeft geen krimp. Ook port forwarding voor de Xbox 360 van m'n zoon en voor m'n Windows Home Server werken prima.
De 789 is voorbereid op glasvezel, maar er zijn nog helemaal geen plannen om dat bij ons aan te leggen. En mocht dat wel komen dan hoop ik dat de 789 gewoon kan blijven staan en dat die wel goed werkt met de hogere snelheden. Maar dat zou zomaar nog 10 jaar of nog veel langer kunnen durenSad
Het enige minpuntje van de 789 is dat je geen backup van de configuratie kunt maken, zodat je alle instellingen makkelijk kunt herstellen na een factory reset; maar gelukkig komt dat bij mij hoogst zelden voor en ook bij de andere modellen van KPN schijnt dat niet meer te kunnen ...
L8r, Henk

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al weken storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws 1 05 augustus 2016, 23:52
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions 7 28 december 2015, 09:36
KPN televisie storing KPN Televisie Storing 1 20 november 2015, 19:47
Storing - we zijn niet bereikbaar KPN Telefonie Storing 4 16 oktober 2015, 10:19
storing KPN Internet Storing 4 04 juli 2015, 22:40
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:49:55
| KaPteiN02:02:35
| lobo40520:46:02
| glim22:29:21
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10