obey-robots.txt
09 December 2016, 12:31
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Digitenne aansluiten op dvr-recorder lukt niet

umiak
Ben de hele dag aan het proberen digitenne aan te sluiten op mijn dvd-recorder Aristona Model 663.
Dit lukt echter nietSad
Digitenne aansluiten op tv ging wel goed.
Mijn tv heeft GEEN scartaansluiting maar wel S-videokabel en 3 tulpstekkers aansluiting (rood,wit,geel).
Op 1 of andere manier krijg ik het signaal niet te pakken van Digitenne.
De recorder heeft 2 scarts, s-video en 3 tulpaansluitingen.

Wie kan me helpen?

KPNwebcare1
De digitenne tuner sluit u aan op uw televisie en de dvd recorder op de digitenne tuner.

umiak
pdaas schreef:
De digitenne tuner sluit u aan op uw televisie en de dvd recorder op de digitenne tuner.
Begrijp ik wel hoorSmilemaar het werkt gewoon niet Angryligt het aan de svideo-aansluiting?

Anno
umiak schreef:
Ben de hele dag aan het proberen digitenne aan te sluiten op mijn dvd-recorder Aristona Model 663.
Dit lukt echter nietSad
Mijn tv heeft GEEN scartaansluiting maar wel S-videokabel en 3 tulpstekkers aansluiting (rood,wit,geel).

Wie kan me helpen?

Welke tuner heeft u? Een single of een twin? Wij hebben beide, en ook een derde met intern hard disk, en alleen met een single tuner is het vrijwel onmogelijk om een tv en dvd recorder aan te sluiten zonder "foefjes" en als uw tv dan ook al geen scart aansluiting heeft is het al helemaal lastig.

Mvgr Anno

umiak
Anno schreef:
umiak schreef:
Dit lukt echter nietSad

Wie kan me helpen?

Welke tuner heeft u? Een single of een twin? Wij hebben beide, en ook een derde met intern hard disk, en alleen met een single tuner is het vrijwel onmogelijk om een tv en dvd recorder aan te sluiten zonder "foefjes" en als uw tv dan ook al geen scart aansluiting heeft is het al helemaal lastig.

Mvgr Anno

Ik heb de gewone Samsung van het starterspakket.Frown Nu heb ik gevraagd of ik die kon ruilen bij KPN voor de personal harddisk recorder van 160 gb, heb Digitenne nog maar een kleine 6 weken maar fatsoenlijk antwoord krijg ik dus nietAngry
Alleen dit :U kunt de extra tuner(s) huren en/of kopen. Voor het bestellen van een Single Tuner huurabonnement voor uw tweede of derde televisie verwijzen wij u naar de KPN Winkel...nou ja....dat vroeg ik niet....nu maar weer wachten of ze fatsoenlijk antwoord geven.

Intussen kan ik niets opnemenAngry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne aansluiten op dvr-recorder lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Digitenne Algemeen 2 22 november 2016, 01:13
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws 17 02 oktober 2016, 00:49
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:53:22
| KaPteiN05:21:29
| lobo40518:40:04
| glim20:23:23
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10