obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing mijn gegevens/ mijn KPN
KPNwebcare2
Aanvullende informatie: Update 06:43 08-04-2009: Mijn KPN/ Mijn gegevens blijft onderbroken. Volgende update zal vanaf 09:30 bekend worden gemaakt. Als gevolg van een storing kan men tijdens het onderhoud geen gebruik maken van Mijn KPN/ Mijn gegevens. Klanten kunnen geen gebruik maken van de Mijn KPN/ Mijn gegevens.


Als gevolg van een storing kan u geen gebruik maken van het website onderdeel Mijn gegevens. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
www.kpn.com/webcare
 
KPNwebcare2
Aanvullende informatie:
Update 09:30 08-04-2009: Mijn KPN blijft onderbroken. Volgende update zal vanaf 12:30 bekend worden gemaakt.
www.kpn.com/webcare
 
KPNwebcare2
Aanvullende informatie:
Update 12:20 08-04-2009: Mijn KPN blijft onderbroken. Reparatie acties vorderen. Volgende update zal vanaf 15:30 bekend worden gemaakt.
www.kpn.com/webcare
 
KPNwebcare2
Aanvullende informatie:

Als gevolg van gepland onderhoud kon u geen gebruik maken van het website onderdeel Mijn gegevens. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben inmiddels verholpen.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing mijn gegevens/ mijn KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Advertentie