obey-robots.txt
05 December 2016, 09:32
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Kabelbreuk hoofdkabel complex

wolter
Dit is het toppunt. Sinds gisterochtend werkt mijn verbinding en telefoon
niet meer na onderzoek (door Telfort) is gebleken dat hier PC 8917
tijdens graafwerkzaamheden de KPN Hoodkcabel van ons complex stuk te zijn,
niemand in complex kan meer diensten van welke aanbieder over KPN koper meer gebruiken.

KPN belde mij en willen pas Dinsdag komen dit kan toch niet dit kan KPN toch niet maken
met zoveel aansluitingen???

Als KPN dit niet oplost vandaag gaan we met iedereen die gebruik maakt van KPN koper
naar de rechter voor een kort geding en een fikse schade claim.
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)
 
TokkieTokkie
Nee hoor, KPN moet dat helemaal niet, jij hebt helemaal geen abbo bij KPN maar bij Telfort en succes met een rechtszaak tegen KPN, die kan jij als niet-KPN abbonee helemaal niet aansprakelijk stellen, dat kan enkel Telfort en die doen dat toch niet omdat telfort geen premium service op haar lijnen heeft maar gewoon normale service en ja dan duurt het allemaal wat langer.

Verder kan je bij Telfort als enige het abbonoments geld terug eisen van de periode dat het internet niet werkte.
 
wolter
Ik niet nee maar diegene die analogg van KPN hebben wel en dat zijn er hier genoeg.
Daarbij optellend alle andere die diensten afnem van een andere Provider over het
koper van KPN helpt ook want per slot betalen we allen 9,95 extra voor lijnhuur.
Dus betalen we wel degelijk en moet KPN er dus voor zorgen dat het in orde komt en ons niet 4 dagen zonder laten zitten.
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)
 
TokkieTokkie
Nee hoor, zo werkt het niet, KPN heeft de plicht om het zo snel als mogelijk te verhelpen (en meestal doen ze dat ook wel) echter zijn er omstandigheden dat zo snel als mogelijk 4 dagen duurt ivm personeels gebrek etc etc).

Lijnhuur betaald de 'andere' provider en niet de abbonee.
 
wolter
Wordt ons doorberekend en KPN heeft hier dus een plicht. Er zijn hier oudere die wegens
medische reden de analoge lijn nodig hebben en deze zullen dus ook een kort geding aanspannen.
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)
 
TokkieTokkie
Ik zou zeggen bespaar je de moeite en kosten, dit is alles afgedekt in de kleine lettertjes van het contract hoor.

Echt ik wil jullie een teleurstelling en een hoop geld besparen, met een consumenten abbonoment is het enige waar je recht op hebt is restitutie van het abbonoments geld over de periode dat je geen gebruik van je abbonoment hebt kunnen maken.

VWB dat door berekenen, daarvoor moet je bij je eigen provider zijn, dat maakt jou nog steeds geen klant van KPN en KPN zal dus zonder opdracht van jou provider helemaal niks voor jou doen.
 
field engineer
hellaas moet ik tokkie tokkie gelijk geven, ik ben zelf field engineer van kpn.
kpn mag ondanks dat de grong kabel stuk getrokken word niet zomaar mensen sturen e ngaan lasse nen graven.

tenzij het ziekenhuizen betreft daar hebben ze ontheffing voor.
voor alle andere werkzaamheden moeten vergunningen aangevraagd worden, en moeten er mensen ingepland worden.

rechtzaak beginnen heeft inderdaad geen zin aangezien dit overmacht is en kpn daar niets aan kan doen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelbreuk hoofdkabel complex', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:08:29
| eogcnlGhost10:10:22
| xwardox15:02:27
| MacDaddy18:52:27
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10