obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Fifa 11 blijft beperkt met Arcadyan ARV 7519
ErikvH
Hallo allen,


Sinds gisteren heb ik de modem Arcadyan ARV 7519 van KPN. Deze heb ik gekregen omdat mijn Thomson TG789vn defect was. Alles werkt, behalve het online gamen op de PS3. Ik speel voornamelijk Fifa 11 en daar blijft de verbindingstatus maar op beperkt staan, ipv middelzwaar. Dit resulteert in het niet kunnen vinden van tegenstanders.

Als ik mijn UpNP aan zet, staat er direct dat mijn Playstation NAT2 heeft. Dat leek me positief, maar ook na het openzetten van de poorten bleef de verbindingstatus op beperkt staan. Ik heb inmiddels meerdere fora bezocht en veel geprobeerd,maar daar is niets uitgekomen. KPN heeft me nog proberen te helpen via de telefoon, maar dat hielp ook niet.

Met mijn Thomson wist ik via dit topic mijn verbinding op middelzwaar te krijgen: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1350.

Iemand die toch een oplossing weet? Alvast bedankt.
 
Codemeister
Helaas, er is geen oplossing. De firmware van het apparaat is zodanig dichtgespijkerd waardoor dergelijke functionaliteit is verdwenen. Je mag blij zijn als je NAT2 haalt bij KPN...
 
Moses 35i
En daarom heb ik via e-bay een Thomson TG789vn van KPN gescoord. Deze kreeg meteen de laatste firmware na het aansluiten waarbij een heleboel dingen plots weer werken. Ik heb alleen geen PS3 of XBOX (360) om dat allemaal eens uit te vissen...

Die Arcadyan AVR7519 ligt nu in de kast stof te happen... Totdat die weer fatsoenlijk kan worden gebruikt. Had overigens geen gast van verbindingsproblemen met Hyves en Facebook van de Arcadyan...
 
ErikvH
Bedankt voor de reacties. Bij mij doet ook alles het met de Arcadyan, behalve het beperkte online gamen dan (in ieder geval bij Fifa 11). Ik kan de Thomson ook wel weer scoren, ook al aan gedacht, maar KPN vertelde me dan dat de telefoonverbinding niet zal werken op een ander modem. Dat is dus ook geen optie.
 
Moses 35i
Als je de Arcadyan AVR7519 zou omwisselen voor een Thomson TG789vn, dan blijft je telefoon gewoon doorwerken. geen probleem. Het wordt anders als je een NIET door kpn geleverd modem zou gebruiken. ie waar geen Experiabox op staat gedrukt.

Ik ben nog aan het jagen op andere Experiaboxen met telefonie om het een en ander voor me zelf duidelijker te krijgen.
 
Codemeister
Heb hier zelfs nog de voorganger, de Siemens SX551 liggen. Die werkte uitstekend - met oude firmware. Geen beperkingen. Dat is nu wel anders...

OT: de Thomson zal gewoon werken hoor!
 
ErikvH
Bedankt weer. Een goede kennis van mij heeft de Thomson dus ik zal hem dus gewoon om kunnen wisselen, dat hoeft dan niet in overleg met KPN ofzo? Werkt bij jullie de telefoonverbinding ook gewoon?
 
Moses 35i
Nee je hoeft niet te overleggen met KPN. Gewoon omwisselen en na het aansluiten en inschakelen van de Thomson even een minuutje of twee wachten en je kunt weer los (als het ware).

[edit]
Oh ja, uiteraard blijft telefonie gewoon werken
[/edit]
 
ErikvH
Klopt helemaal, het is gelukt. Bedankt!
 
Moses 35i
Graag gedaan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fifa 11 blijft beperkt met Arcadyan ARV 7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
WIFI experiabox Arcadyan ARV7519 tablet werkt niet. WiFi : 1 25 jul 2014
Advertentie