obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
HDMI plots opgehouden beeld te geven
The creative explorer
Ik heb nu mijn Itv al bijna een jaar op de HDMI aangesloten zonder problemen. Sinds vanochtend is er geen beeld meer op mijn HDMI-ingang van mijn tv. (LG)
Omdat ik ook de Bluray op de HDMI heb, heb ik gekeken of de ingangen van de TV in orde waren en op beide ingangen had ik beeld van de bluray, daarna heb ik de kabels omgewisseld, maar ook dat had geen effect.

Daarna heb ik de tv-ontvanger (met HDD) opnieuw opgestart, maar ik krijg de HDMI niet meer aangesloten.

Wie heeft er nog suggesties? of is dit een klusje voor KPN zelf?
 
Giant2000
Je kan de instelling veranderen door de ontvanger met een SCART aansluitingen even op tv aan te sluiten. probeer eens te wisselen 1080i of 720p.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDMI plots opgehouden beeld te geven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie