obey-robots.txt
09 December 2016, 12:31
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Postcodecheck iTV

Richard30
Beste mensen.

Begin Januari eindelijk. Via de postcodecheck was het eindelijke mogelijk om op mijn adres interactieve televisie te krijgen.
Ik dus gebeld en het abonnement om laten zetten.
Een paar dagen later bevestigingsbrief gehad.
2 weken later een brief met gegevens voor de installatie.
Nu in de 2e week van maart nog geen pakket thuis gekregen, wat blijkt?
Interactieve televisie niet beschikbaar op mijn adres (volgens de postcodecheck wel, en nog steeds)
Ik zou te weinig bandbreedte hebben.
Mijn buurman (dus 1!!!!!!!!!!!!!huis naast mij) met hetzelfde modem, heeft het WEL!
Ze konden mij ook niet vertellen wanneer het wel zou kunnen.
Allemaal een raar verhaal.

Dus de postcodecheck op de website is onbetrouwbaar

mvg Richard30

KPNwebcare1
Hallo,

er is op dit moment een probleem met de postcodecheck,
dit is bekend bij ons en er word aan gewerkt om het probleem z.s.m.
op te lossen. Ik kan niet aangeven wanneer dit zal zijn.

erikk
Als straks de upgrade van ADSL Extra plaatsvindt, gaat de snelheid van 8Mbps naar 16Mbps. Geldt dit ook voor mensen op adsl-centrales die tot nu toe maar tot 8Mbps gaan? En zo ja, betekent dat dan dat ook IPTV voor hen beschikbaar wordt?

KPNwebcare1
Hallo,

de snelheid word voor extra van 8mb tot 16mb.
Het is natuurlijk niet gegarandeerd dat 16 mb ook haalbaar is, het kan heel goed dat er op uw adres 12mb max. haalbaar is.

verder is het toch even afwachten m.b.t. Interactieve Televisie

erikk
Ik begrijp dat de snelheid afhankelijk is van de afstand/kwaliteit van de kabels e.d., maar er zijn centrales in Nederland (in kleine plaatsjes bijvoorbeeld) die maximaal ADSL1-snelheden aanboden, dus 8Mbps, ook al woonde je er direct naast en ookal had je een 20Mbps abonnement. Vandaar dat ik vraag of ook die centrales straks eindelijk hoger dan 8Mbps kunnen gaan aanbieden, of dat ze beperkt blijven tot ADSL-1 snelheden. Nou ja, ik wacht wel af en zie het vanzelf.

s2themax
@KPNwebcare1

Ook ik heb een soortgelijk probleem.

Ik haal ongeveer 3Mb terwijl ik een extra abbonement heb.
als ik een postcode check doe voor extra internet krijg ik de melding (zelfs vandaag) dat dit niet beschikbaar is,
terwijl ik dus wel dat abbonement heb en daarvoor betaal.
Ook is het dus niet mogelijk Itv aan te vragen zelfs niet met basis.

Wat is er aan de hand met mijn verbinding?

s2themax
@KPNwebcare1

Inmiddels heb ik een medewerker bij KPN gesproken.
Hij wist aan te geven dat er op mijn verbinding maximaal 3,5 Mb/s te behalen valt.

dit o.a. door dat ik ongeveer 4,5 kilometer van de centrale zit welke ook nog verouderd is (Wassenaar)

Is er iemand die kan vertellen of er in de nabije toekomst nog werkzaamheden gaan plaatsvinden in deze centrale,
waardoor mijn internet verbinding wel wat omhoog kan en ik Itv kan bestellen?

btw. ik heb mijn abbo dus naar basis laten zetten want dat maakt dus niets uit.

VHT
Beste Peter,
Hoe kan het zijn dat ik gewoon door de postcode check heen komt en alles toegestuurd krijgt maar de technische service desk van KPN mij mededeelde om het niet aan te sluiten want het gaat toch niet werken de afstand is veel te groot 3,90 km van woning tot centrale ik zit wel op een ADSL2 centrale.
Ook in de bevestiging staat vermeld dat je bijvoorbeeld alleen kan opnemen wat je aan het kijken bent of instellen wanneer je niet huis zou zijn, terwijl je eigenlijk het ene wilt zien en een ander net opnemen ?
Ik wil zo graag een goed werkende iTV met harddisk hebben, alles is inmiddels voorbereid wat bekebeling betreft thuis dit had ik direct gedaan toen ik door de check heen kwam dus allemaal voor niets, glasvezel is ook uit en boze hier want de gemeente wil eerst het gemeente huis voor elkaar hebben dan pas zijn de bewoners aan de beurt dus kan eeuwen duren.

Met vriendelijke groet

Chris

Giant2000
VHT schreef:
Ook in de bevestiging staat vermeld dat je bijvoorbeeld alleen kan opnemen wat je aan het kijken bent of instellen wanneer je niet huis zou zijn, terwijl je eigenlijk het ene wilt zien en een ander net opnemen ?

Mijn mond valt open...

Kan iemand van webcare een verklaring geven waarom deze abonnementen worden afgesloten? Dit staat namelijk haaks op het beleid met als gevolg dat de 2e ontvangers onlangs zijn geblokkeerd.

Mij best dat mensen die te ver van de centrale wonen om 2 stream tegelijk te ontvangen toch een abonnement te geven, maar geef dan ook het gebruik van de 2e ontvanger weer vrij voor zij die dat willen.

Aat
Ik zou gewoon lekker bij je digitenne of concurerende tv abo blijven.

Ik heb al enige tijd die interactieve tv en het is een ramp!
- Zappen duurt een eeuwigheid (letterlijk 5 seconden per zender, soms zelfs langer).
- Menu's duren zeker zo lang, zo niet langer.
- Teletekst werkt soms wel, soms meestal niet.
- Het willekeurige ophalen van je nieuwe tv gids onderbreekt gewoon je huidge zender.
--> Dus ook als je midden in een film zit
- opnemen op die HD is leuk; maar niet als het zender overzicht niet klopt, wat ook nogal regelmatig gebeurt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Postcodecheck iTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Interactieve TV <--> Postcodecheck Algemeen 23 03 augustus 2009, 10:27
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:53:08
| KaPteiN05:21:15
| lobo40518:39:50
| glim20:23:09
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10