obey-robots.txt
08 December 2016, 10:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

mijn externe domeinen niet te mailen vanuit planet

dokie
Sinds enkele dagen lukt het niet of sporadisch om een mail van planet naar een adres met mijn extern gehoste domein te sturen.
Als iemand mij vanaf een planet adres mailt (of kpnmail.nl)wordt de mail gestopt door kpnxchange.com. Volgens mijn webhost met ipnr: 10.94.77.198
Deze blijkt op enkele blacklists te staan maar bij kpn lijkt er maar geen beweging in te komen om het op te lossen. Ik ben bijna ten einde raad want het is een site en e-mailadres met zakelijke funktie die nu door groot deel van Nederlandse internetters niet te mailen is. Dat kan me klanten kosten.
Is er een overkoepelende organisatie die dit soort storingen kan oplossen. Ik wordt nu maar heen en weer verwezen.

Foutbericht luidt:

Your message did not reach some or all of the intended recipients.

Subject:
Sent:

The following recipient(s) could not be reached:

even@voorbeeld.nl on 3/10/2009 10:30
There was a SMTP communication problem with the recipient's email server. Please contact your system administrator.
<cpsmtpo-eml05.kpnxchange.com #5.5.0 smtp;550 Email blocked by UCE1>

KaPteiN
Voor ongeveer een euro per maand kun je een eigen ip aanvragen voor je eigen domein. Hiermee omzeil je de blacklisting.

Ik had er ook last van. Eerst zat ik op shared hosting. Dat betekend dat er ongeveer 200 websites op een server draaien. Als er maar een aan het spammen is, of een lek script heeft waardoor gespamt kan worden, komt de ip en dus alle websites op een blacklist.

Met een eigen ip heb je dat probleem niet. Ik zit trouwens naar volle tevredenheid bij DeziWeb.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

dokie
probleem is hier niet het eigen ipnummer, maar die van kpn. Die staat op een blacklist die gebruikt wordt bij mijn hostprovider.
Grappig is dat sinds einde van de middag het probleem opgelost lijkt. Enige probleem dat ik nog over heb is dat ik vanuit planet mail copy forward heb ingesteld naar een verzameladres in mijn eigen domein. Als ik vanaf mijn werk naar planetadres mail, krijg ik door dat de copie niet op het adres in eigen domein af te leveren is. Om te testen of het aan mijn domeinnaam ligt, heb ik een 2e mailbox laten forwarden naar een ziggo.nl adres. Zelfde probleem, maar bij kpn blijft men roepen dat het aan mijn domein ligt.
Zijn er meer mensen die copy forward gebruiken en problemen ermee ondervinden? Of moet ik hiervoor een nieuw topic openen?

KaPteiN
Had het probleem dan niet helemaal goed begrepen. In elk geval goed dat het opgelost is.

Je mag dit topic verder voor copy forward problemen. Je mag ook een nieuw draadje starten. Kies zelf maar.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijn externe domeinen niet te mailen vanuit planet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws 17 02 oktober 2016, 00:49
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:30:35
| glim02:15:19
| KaPteiN03:23:12
| dirkjohan13:23:25
| Peterkessen21:18:58
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10