obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Splitter / Wanneer weet ik dat ITV actief is
Watikjebrom
Morgen (jawel Smile) gaat mijn KPN Interactieve TV met Internetplusbellen in de lucht. iemand enig idee wanneer ik de stekker uit mijn Online-modem kan trekken en deze in de Experia box kan stoppen zonder dat ik voor niks zit te wachten? Kan dat morgenvroeg al direct?

Vraag 2: heb ik altijd een splitter nodig? Ik heb op het ISRA punt al een kabel met RJ-connector zitten. Deze kan dan toch direct de DSL-ingang op de Experiabox in en vervolgens mijn telefoonnetwerk (toestellen) in de PSTN ingang?

Alvast dank!

Sorry Moderators: mijn eerste post direct in de verkeerde rubriek geplaatst Frown
Gewijzigd door Watikjebrom op 07 maart 2011, 16:47
 
Pietjebell
Hallo.

Als je morgen 08-03-2011 de aansluiting compleet is bij KPN dan kunje deze direct vanaf die dag gebruiken.

2e Ik zou het gewoon uit proberen of je wel een splitter nodigbent of niet.Gr, Pietjebell
 
field engineer
over het algemeen als je een alles in 1 pakket neemt heb je geen spltter meer nodig. of als je een ipb abbo neemt ook niet.
als je dus ook voice (bellen hebt) dan gaat je telefoon in de phone 1 ingang.
als je geen voice hebt genomen dan gaat je telefoon in de pstn uitgang van de splitter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Splitter / Wanneer weet ik dat ITV actief is', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruik van splitter Hardware instellingen : 6 03 aug 2016
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
splitter wel/niet gebruiken Algemeen : 1 16 feb 2012
je betaald voor het maximum en wanneer je daar gebruik van maakt krijg je het minimum Algemeen : 3 30 jun 2011
Wanneer weer abonnementsgegevens mobiel? Algemeen : 1 29 mei 2011
Advertentie