obey-robots.txt
09 December 2016, 14:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

KPN Premium maar niet heus

TaKo
Tijdje terug ben ik automatisch overgestapt van Planet naar KPN Premium 40 - 3 Mb/s.

Mijn SpeedTouch 780 geeft Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.028 / 16.090 aan. Wat de hel!! Dit is helemaal geen Premium snelheid maar Internet Extra 20 - 2 Mb/s.

Ik heb de postocde check gedaan en er is HELEMAAL GEEN Premiun abo leverbaar op mijn adres!

Ik heb gelijk KPN gebeld en deze geeft mij ook gelijk. Ik ben wel 4 keer doorgezet, 1x hebben ze zomaar opgehangen maar mijn Premium abo wordt nu omgezet naar Extra (tenminste dat is mij toegezegd). Amen.

Ik heb dus de afgelopen maanden voor iets (teveel) betaald wat helemaal niet leverbaar is op mijn adres. Volgens de miep van de helpdesk kunnen ze alleen maar de voorgaande maand terugstorten aan teveel betaalde centjes.

Doe ik er verstandig aan om juridisch advies in te winnen omdat ik bedrogen ben door KPN?

En nog belangrijker, moet ik mij nu schamen omdat ik zelf bij KPN werk?
Gewijzigd door TaKo op 26 februari 2011, 21:26

TokkieTokkie
ALs jij bij KPN werkt dan krijg jij als het goed is toch al de helft van je abbo geld terug van KPN

TaKo
Nee, ik ben ap Smile

Kniest
Wat is ´een tijdje terug´ Als het een langdurige zaak is kan het aardig in de papieren lopen. In dat geval een aangetekende brief sturen waarbij je ze in direct gebreke stelt en je aangeeft dat men je een product heeft verkocht wat onmogelijk leverbaar was. (Dat het niet leverbaar was had de KPN bij een simpele controle kunnen weten) Tip, als je met KPN gesproken hebt altijd naar de naam vragen van de medewerker en datum en tijdstip noteren. Men heeft daar een log van de call centers.

Dat geld, aantal maanden maal het prijsverschil premium-extra, eis je terug binnen een redelijke termijn. Zo niet, dan geef je in de brief aan de consumentenbond/rechtsbijstand noem maar wat in te schakelen. Maat van mij heeft dat ook zo gedaan en alles keurig teruggestort gekregen.

TaKo
@ Kniest Volgens de helpdesk mei 2010. Ik moet het zelf even opzoeken of dit ook klopt. Het was tijdens de periode dat Planet abo's werden overgezet naar KPN.
Gewijzigd door TaKo op 26 februari 2011, 21:26

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Premium maar niet heus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:42
| KaPteiN02:03:22
| lobo40520:46:49
| glim22:30:08
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10