obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Premium Internet 40 MB?
SupaYoshi
Check even je modem waarop die intraint, kan ook zijn dat je een slechte server pakte, anders maybe een download aan ondertusse? Als je modem intraint op 8/1 dan heeft die werknemer het weer verkeerd ingevoerd bij dat callcenter... men... wtf is er toch verkeerd soms daar. Smile

Snap er echt niks van hoor... hoe kan dat hoe kan dat... hoe kan je zulke mensen niet -1 maand salaris doen ofzo: )
 
Murat
Nou het rare is dat ik er vandaag achter kwam toen ik aan het downloaden was , op het moment dat ik dit heb gemeten stond er geen enkele download aan , en hij zij dat het per 1 Maart omgezet zou worden, ik heb ook een mail van KPN gehad dat het per 1 Maart omgezet zou worden naar een Internet Extra pakket , maar goed, ik ga nu weer de technische dienst bellen , kijken wat er nu weer verteld wordt.
 
SupaYoshi
Ahjah, dan maar bellen, check ook waar je experiabox op intraint! Doe dat nou is belangrijk geloofwaardiger...

Anyway... pssst...
http://0900.vraagalex.nl/index.php/KPN

Klik Wink
 
Murat
Zo die technicus snapte er ook niks van, hij heeft wat zitten rommelen en ik heb nu dit :

1175430926

Uptime: 0 days, 0:15:35

DSL Type: G.992.5 annex A

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.031 / 13.403

Data Transferred (Sent/Received) [MB/MB]: 4,99 / 41,88

Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 19,0

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 9,0 / 19,5

SN Margin (Up/Down) [dB]: 8,5 / 6,5

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / BDCM

Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0

Loss of Link (Remote): 0

Error Seconds (Local/Remote): 1 / 0

FEC Errors (Up/Down): 20 / 835

CRC Errors (Up/Down): 20 / 20

HEC Errors (Up/Down): 226 / 20



Hij zei dat ik het even aan moest kijken , hij had wat gedaan en toen lag mijn internet er helemaal uit , kon een verbinding meer maken, toen weer wat gedaan en plop weer op internet.
Mocht ik steeds mijn verbinding kwijtraken sturen ze me een nieuw modem, haha, ik hou liever dit modem gewoon Grin
Ik kijk het even aan tot 1 Maart, daarna een brief over compensatie/vergoeding schrijven.
 
SupaYoshi
Dan heb je een goede aan de lijn gehad Wink Hah
 
Murat
Ja , misschien dat als ik deze aan de lijn had gehad eergisteren ik nog hoger had gezeten met mijn Premium pakket, maar goed, ik heb nu hogere waarden als dat ik met mijn Premium pakket haalde, kijken of het zo blijft en of per 1 Maart mijn pakket ook echt omgezet is naar Extra, niet dat ik weer op Premium zit voor 50 Euro per maand Wink
 
TaKo
Nou, ik ben benieuwd hoe het met mijn downgrade af gaat lopen.. Stelletje prutsers ook bij KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Premium Internet 40 MB?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie