obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Motorola 1963

Wandelaar
Voor de geïnteresseerde heb ik op de site van KPN de afbeelding en technische gegevens van de Motorola 1963 gevonden
Hier wat belangrijke gegevens
HDMI-interface 576p / 720p / 1080i
Harde-schijfcapaciteit 320GB (verdubbelde opslag)
Opgenomen vermogen in gebruik 7,6 W (de helft minder dan de 1960)
Opgenomen vermogen bij standby 5,7 W (de helft minder dan de 1960)

Voor wie alle technische gegevens van de 1963 wilt lezen zie:
http://kpn-custom...faqid=5499
voor een afbeelding en aansluitingen zie:
http://kpn-custom...1288791397
Gewijzigd door Wandelaar op 20 februari 2011, 06:21
Met vriendelijke groet,
Frans

"Fair's fair, let Radio Caroline on the air!"
http://www.radiocaroline.co.uk/

jamerson
Bedankt,
wanneer krijgen wij die toestel binnen of niet?

Wandelaar
Uit diverse reacties hier op forum m.b.t. de Motorola 1963 denk ik dat dat KPN (nog) niet de intentie heeft om de oude Motorola 1960 zomaar te gaan vervangen, nieuwe abonnees gaan voor, deze krijgen wel de Motorola 1963.
Gewijzigd door Wandelaar op 20 februari 2011, 06:32
Met vriendelijke groet,
Frans

"Fair's fair, let Radio Caroline on the air!"
http://www.radiocaroline.co.uk/

Jillie
ik had sinds begin dit jaar een probleem met mijn Itv. Mijn programma gemist bleef steeds vaker hangen en ook duurde het een half uur voordat ik mijn geselecteerde programma kon bevestigen om te bekijken.

Ik heb dus gisteren gebeld en werd goed geholpen. Ik mijn klacht gemeld, de telefoniste heeft in mijn modem gekeken en de lijnstatus bekeken. Daar was alles goed. ze kon me niet verderhelpen. en legde mijn klacht voor bij de 2e lijn. die zouden mij op zijn vroegst pas na een halfuur terugbellen.
Ik hang op. nog geen 10 sec later gaat mijn telefoon weer. kpn 2e lijnSmile. Ze hadden ook nog nagekeken en vroegen nog een keer hoe lang het probleem zich voordeed. ik gezegd dat dit sinds begin het jaar was. de persoon van de klantenservice kon me toen melden dat er morgen (vandaag dus) het nieuwe kastje voor de Itv geleverd kon worden omdat mijn oude kapot zou zijn. dus vandaag tussen 12uur en 18uur word mijn kastje vervangen.

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

Groetjes Jillie

jamerson
Beste Jilie,
misschien krijg je een nieuwe kastje maar niet de nieuwe 1960,
de service bij kpn is prima zo te zien

Jillie
ze vroegen welke ik nu had die met groene bolletjes of een helemaal zwarte en toen zei de 2e lijn dat het dan de 1960 met 160GB HD was
ze konden mij vertellen dat ik de nieuwe 1963 krijg omdat ik nu de 1960 met HD heb. want ik ging er op vooruit qua grootte van de HD, en de ventilator die veel herrie maakt die er niet meer in zit in de nieuwe.
Gewijzigd door Jillie op 01 maart 2011, 11:07

Jillie
na aanleiding van mijn eerdere berichten kan ik melden dat ze netjes mijn nieuwe STB hebben geleverd. Het is wel de nieuwe 1963 zoals ik al eerder zei. Hij werkt perfect, hij is een stuk stiller en reageert ook veel sneller dan mijn oude 1960.

Nu hopen dat alles verder zo blijft werken.

boekbros
oh ooooooh, die wil ik ook.....!

bkokkelmans
In het begin veel problemen gehad met I-TV. Gelukkig alles opgelost. Heb gebeld met KPN en gevraagd naar de nieuwe decoder. Volgende dag had ik hem in huis. Werkt perfect, stil en stuk sneller. Prima service van KPN!!

Henk2304
Ik heb al jaren IPB en nu (omdat de BBC er eindelijk halverweg dit jaar bijkomt) gebruik gemaakt van de Sony LCD-TV aanbieding (staat nu met Digitenne insteekkaart boven) en dus heb ik nu ook IPTV. Heb een 1963 en die bevalt goed, maar ik weet dan ook niet beter. Had hiervoor een CI+ Digitale TV Module van Ziggo; maar dan dus geen recorderfunctie en dat is toch wel handig.

Als ik de HDMI-interface op automatisch laat staan detecteert mijn (Philips) TV dat het 1080p is, dus niet alleen 720p en 1080i zijn beschikbaar, zoals hierboven staat. Bovendien kan ik de interface ook handmatig op 1080p instellen.
Wat is eigenlijk de beste instelling? Ik begrijp dat KPN HD altijd 720p is. Overigens kan ik maar alleen het HD-demokanaal ontvangen want de HD-pakket is (nog?) niet beschikbaar op mijn postcode.Sad
L8r, Henk

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1963', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk 1 22 mei 2016, 08:31
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen 2 18 januari 2015, 20:31
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware 3 23 december 2014, 12:03
motorola vip1960 Hardware instellingen 1 04 november 2014, 22:11
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 4 14 oktober 2014, 22:20
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:26
| xwardox02:09:22
| eogcnlGhost03:08:38
| KaPteiN05:38:48
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10