obey-robots.txt
04 December 2016, 15:20
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Wanneer update interactieve TV?

majebe
Ik vraag me af wanneer er een update komt waarbij je eindelijk dagelijks of wekelijks kan opnemen. Wat een minpunt is het dat dát niet kan.
Een andere grote ergernis is de traagheid van de Tv -ontvanger (met harddisk).
Voor de rest zijn we echt tevreden, maar als daar nog eens wat aan gedaan kon worden, al is het met een andere TV ontvanger met harddisk, dan GRAAG.

Wandelaar
Er is op dit forum al meer over deze (min)punten gesproken, of er nog een software update uitkomt voor de 1960 betwijfel ik daar er berichten zijn dat KPN inmiddels de opvolger van 1960 de Motorola 1963 aan het uitleveren is aan nieuwe abonnees, deze schijnt een stuk sneller te zijn en heeft geen ventilator waardoor deze geruisloos is, dit tot het eeuwige gebrom van de 1960 met zijn altijd draaiende ventilator en daardoor een stille stroomvreter is, ook ik mis ontzettend de mogelijkheid van vaste geprogrammeerde dagelijkse of wekelijkse opnames, ik weet niet of dit wel op de 1963 mogelijk is niettemin hoop ik dat KPN een omruil actie start zodat we eindelijk van dat ellendige trage ding af komen Shock
Met vriendelijke groet,
Frans

"Fair's fair, let Radio Caroline on the air!"
http://www.radiocaroline.co.uk/

majebe
Bedankt voor je reactie. Vandaar ook dat ik meldde, desnoods dmv een andere TV ontvanger.
Dus eigenlijk zou het onderwerp moeten zijn of er een mogelijkheid is om de ontvanger om te kunnen ruilen.
Misschien dat hier nog op gereageerd wordt?

marcodv
Huh? Dus die nieuwe ontvangers zijn er al? Nou dat word het toch zeker tijd dat ze omgeruild mogen worden. Het duurt allemaal veel te lang.

Cyberbot
hoi allemaal,
mijn contract loopt volgende maand af,
ik heb die ontvanger nog niet en heb vaak gebeld die krijg ik gewoon niet,
ik ga naar KPN bellen en vraag voor die ontvanger als ik die niet krijgt wat moet ik hier doen?

Codemeister
@cyberbot: Wat je moet doen? Dat is aan jou...

@marcodv: Ik denk niet dat KPN de 'nieuwe' ontvangers aan bestaande klanten zal uitleveren: simpelweg omdat een te grote investering is. En klanten die niet klagen = klanten die tevreden zijn.

Wandelaar
Ik ben er ook bang voor dat KPN de huidige decoders niet zomaar zal omruilen, net wat Codemeister al schreef, een klant die niet klaagt is een tevreden klant en dan nog maar niet te spreken over het kostenplaatje als alle oude decoders omgeruild zouden worden, en daarbij de meeste abonnees accepteren denk ik gewoon de nukken en traagheid van de huidige (oude) decoders en trekken alleen aan de bel als de decoder echt mankementen vertoond, dus om de mogelijk betere 1963 decoder te krijgen is volgens mij alleen mogelijk door te dreigen met beëindiging van het abonnement want met gewoon vragen zal het denk ik niet zomaar lukken. Angry
Met vriendelijke groet,
Frans

Giant2000
Verder details rond de omruilactie volgen.
... Als je nu een 1960 hebt krijg je een 1960 terug. Een omwissel actie komt dus pas later.

Cyberbot
Codemeister schreef:
@cyberbot: Wat je moet doen? Dat is aan jou...

@marcodv: Ik denk niet dat KPN de 'nieuwe' ontvangers aan bestaande klanten zal uitleveren: simpelweg omdat een te grote investering is. En klanten die niet klagen = klanten die tevreden zijn.

Codemeister mijn bericht was niet voor je dus jouw bedoeling of meaning waren niet van belang,

Wandelaar
Giant2000 schreef:
Verder details rond de omruilactie volgen.

Vol van verwachting klopt mijn hard. Smile
Maar als ik dit dan weer lees....nou ja we wachten het maar af.
http://kpn.gebrui...post_11656
Gewijzigd door Wandelaar op 15 februari 2011, 09:42
Met vriendelijke groet,
Frans

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer update interactieve TV?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
suse en interactieve tv Algemeen 2 04 november 2016, 00:09
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Geen signaal meer interactieve TV Frequently Asked Questions 4 15 juli 2015, 18:02
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws 5 05 juni 2015, 15:07
Interactieve tv aansluiten beamer Algemeen 4 29 november 2014, 23:28
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:40:15
| xwardox02:10:11
| eogcnlGhost03:09:27
| KaPteiN05:39:37
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10