obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Wie kan mij helpen?
andre
Ik heb internet + bellen bij KPN.
Dat heb ik nu ruim 2 jaar.
ik ben afgelopen maart verhuist en zinsdien is het erg slecht.
Het bevalt me niet meer en besloot 2 maanden terug om eens rond te gaan kijken. Ik heb toen KPN gebeld om te vragen hoe ik me abbonement moet opzeggen en of dat ook per direct kan. Vervolgens werd mij gezecht dat ik per direct het op kan zeggen maar wel met een opzeg termijn van 1 maand.
Ze adviseerde me dus om pas op te zeggen als ik wat anders gevonden had en rekening moets houden met de 1 maand opzeg termijn.
Vervolgens nu 2 maanden verder wil ik het dus vandaag opzeggen. prezies 1 maand voor me nieuwe abbonement in gaat bij een andere profider.
Krijg ik te horen dat me contract gestart is op maart 2007. Dus ik vertellen dat ik al vanaf 2005 bij hun loop. Blijkt dat als je gaat verhuizen je verhuiskosten moet batalen van €35,00 (klink normaal) maar vervolgens word je contract ook opnieuw gestart... conclussie... weer een jaar contract dus geen opzeg mogelijkheid.
Ik heb niks te horen gekregen van KPN over een nieuw contract door me verhuizen, ook niet toen ik 2 maanden geleden er speciaal voor gebeld heb.
Vervolgens heb ik vanaf volgende maand dus 2 contracten lopen.

Heeft iemand dit probleem al eerder gehoord of kan me helpen om dit op te lossen?
Gewijzigd door andre op 31 juli 2007, 15:42
 
Wout
Duidelijk geval van foutieve informatie van de Helpdesk.

Je kunt denk ik makkelijker proberen je nieuwe contract te ontbinden en vervolgens je oude contract (vernieuwde kpn contract na verhuizing.)uit te dienen en op te zeggen!

Dit is een mooi geval voor de geschillencomissie, helaas is die er nog niet.

Angry
 
dokrak22
Angry aangetekende brief de deur uit.
wegens kpn zijn afspraken niet nakomt om een goede internet verbinding/snelheid te leveren.
als je een beetje ver van de centrale zit.
mag het zeker geen probleem zijn.
IK zelf haarlem amstelveen ken em zo opzeggen.Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie kan mij helpen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gewoon weigeren om te helpen!!!! Helpdesk : 2 22 sep 2014
Wie kan mij helpen? Algemeen : 1 20 jan 2008
Advertentie