obey-robots.txt
08 December 2016, 10:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Wie kan mij helpen?

andre
Ik heb internet + bellen bij KPN.
Dat heb ik nu ruim 2 jaar.
ik ben afgelopen maart verhuist en zinsdien is het erg slecht.
Het bevalt me niet meer en besloot 2 maanden terug om eens rond te gaan kijken. Ik heb toen KPN gebeld om te vragen hoe ik me abbonement moet opzeggen en of dat ook per direct kan. Vervolgens werd mij gezecht dat ik per direct het op kan zeggen maar wel met een opzeg termijn van 1 maand.
Ze adviseerde me dus om pas op te zeggen als ik wat anders gevonden had en rekening moets houden met de 1 maand opzeg termijn.
Vervolgens nu 2 maanden verder wil ik het dus vandaag opzeggen. prezies 1 maand voor me nieuwe abbonement in gaat bij een andere profider.
Krijg ik te horen dat me contract gestart is op maart 2007. Dus ik vertellen dat ik al vanaf 2005 bij hun loop. Blijkt dat als je gaat verhuizen je verhuiskosten moet batalen van €35,00 (klink normaal) maar vervolgens word je contract ook opnieuw gestart... conclussie... weer een jaar contract dus geen opzeg mogelijkheid.
Ik heb niks te horen gekregen van KPN over een nieuw contract door me verhuizen, ook niet toen ik 2 maanden geleden er speciaal voor gebeld heb.
Vervolgens heb ik vanaf volgende maand dus 2 contracten lopen.

Heeft iemand dit probleem al eerder gehoord of kan me helpen om dit op te lossen?
Gewijzigd door andre op 31 juli 2007, 15:42
 
Wout
Duidelijk geval van foutieve informatie van de Helpdesk.

Je kunt denk ik makkelijker proberen je nieuwe contract te ontbinden en vervolgens je oude contract (vernieuwde kpn contract na verhuizing.)uit te dienen en op te zeggen!

Dit is een mooi geval voor de geschillencomissie, helaas is die er nog niet.

Angry
 
bethlehem
Een troost, alle providers zijn zo gemeen als het water diep is.
Zodra je van snelheid oid gaat veranderen, gaat het nieuwe (jaar)contract in.
Dat staat in de voorwaarde, maar ja wie leest al die vele kleine lettertjes.
IKKE niet, dat doe je pas als je er mee geconfronteerd word.
Toch?
 
bethlehem
bethlehem schreef:

Gewijzigd door bethlehem op 03 augustus 2007, 00:48
 
dokrak22
Angry aangetekende brief de deur uit.
wegens kpn zijn afspraken niet nakomt om een goede internet verbinding/snelheid te leveren.
als je een beetje ver van de centrale zit.
mag het zeker geen probleem zijn.
IK zelf haarlem amstelveen ken em zo opzeggen.Grin
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie kan mij helpen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gewoon weigeren om te helpen!!!! Helpdesk 2 22 september 2014, 19:33
dubbele internet factuur KPN. Wie kan mij helpen!!! Helpdesk 4 10 december 2010, 18:46
Wie kan mij helpen? Algemeen 2 20 januari 2008, 21:09
wie kan mij helpen Algemeen 3 29 november 2007, 19:09
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:30:16
| glim02:15:00
| KaPteiN03:22:53
| dirkjohan13:23:06
| Peterkessen21:18:39
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10