obey-robots.txt
09 December 2016, 08:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Onterechte omzetting door Business center Leeuwarden, ze willen er niets van weten.

kjellema
De problemen begonnen allemaal op 16 Juli 2008.
In het businesscenter Leeuwarden heb ik een nieuwe mobiele telefoon gekocht, maar verder heb ik hier niets aan mijn contract aangepast.
Toch bleek dat ze bij het businesscenter mijn contract van een HI 25 abonnement naar een KPN flexibel 110 hebben gezet.

Dat er fouten worden gemaakt is opzich geen probleem, maar helaas weigert zowel de klantenservice als het businesscenter het probleem op te lossen!

Ik heb inmiddels enkele malen met de klantenservice gebeld, maar deze geeft aan dat ik hiervoor bij het businesscenter moet zijn. Als ik bij het businesscenter ben, geven ze aan dat ze mijn probleem niet kunnen oplossen en ik met de klantenservice moet bellen.
Toen ik (na enkele malen in het businesscenter geweest te zijn) vanuit de winkel met de klantenservice belde, heeft Dick Houtsma toch een klacht voor mij aangemaakt. Ik kreeg namelijk weer hetzelfde te horen en toen wilden ze me wel helpen.
Echter heb ik hier tot op de dag van vandaag niets meer van gehoord (dit was medio december). Zojuist ben ik weer bij het businesscenter geweest, maar nu willlen ze me daar ook niet meer helpen (wederom met Dick Houtsma gesproken).

Helaas heb ik nu dus een abonnement welke 110 euro per maand is, terwijl ik hier geen toestemming voor heb gegeven. Bovendien kwam ik met mijn hi 25 abonnement voldoende uit.

Heeft er misschien iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik kom er namelijk niet meer uit met de KPN.
Gewijzigd door kjellema op 11 februari 2009, 16:50
 
kjellema
Eindelijk zit er schot in de zaak.

Gister ben ik voor raad naar de phone house geweest en hier wisten ze me te vertellen dat ik het abonnement na 3 maanden weer terug kon worden gezet naar een ander flexibelabonnement. Dit is in het business-center echter nooit vertelt. Echter bleken ze dit zelf niet te kunnen doen, dus heb ik dit maar ondernomen.

Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en deze heeft een formulier doorgezet naar de klachtenafhandeling. Hierover stond namelijk een melding in het systeem. Ze zouden dit dan uitzoeken en mocht blijken dat dit inderdaad onterecht was dan zou een creditatie van teveel betaalde kosten plaatsvinden en zou het abonnement worden teruggezet. Bovendien zou het businesscenter er op worden aangesproken.

Ik zal binnen 10 werkdagen worden teruggebeld.

Zou het probleem toch worden opgelost? Ik hou jullie op de hoogte!
 
Spin
Schiet ook lekker op zo dan he? Vervelende is dat je zo machteloos staat en kan
blijven bellen totdat je een ons weegt Angry

Geduld.. geduld.. geduld zegt men maar wat is bij KPN een acceptabele tijd om die
zg geduld te hebben Sad
 
vdrijver
Spin schreef:
Schiet ook lekker op zo dan he? Vervelende is dat je zo machteloos staat en kan
blijven bellen totdat je een ons weegt Angry

Geduld.. geduld.. geduld zegt men maar wat is bij KPN een acceptabele tijd om die
zg geduld te hebben Sad



Geduld moet je niet alleen bij kpn hebben,maar bij telfort,orange,caiway,upc,ziggo enz.enz. je blijft voor de grote partijen gewoon een klantnummer of een ticket en gaat gewoon onderop de stapel.Wil je sneller geholpen worden,neem dan een zakelijk abbo met een sla erop,dan betaal je de hoofdprijs,maar word je wel snel geholpen.
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
kjellema
vdrijver schreef:
Spin schreef:
Schiet ook lekker op zo dan he? Vervelende is dat je zo machteloos staat en kan
blijven bellen totdat je een ons weegt Angry

Geduld.. geduld.. geduld zegt men maar wat is bij KPN een acceptabele tijd om die
zg geduld te hebben Sad



Geduld moet je niet alleen bij kpn hebben,maar bij telfort,orange,caiway,upc,ziggo enz.enz. je blijft voor de grote partijen gewoon een klantnummer of een ticket en gaat gewoon onderop de stapel.Wil je sneller geholpen worden,neem dan een zakelijk abbo met een sla erop,dan betaal je de hoofdprijs,maar word je wel snel geholpen.


Geduld moet je hebben inderdaad, maar helaas ook voor een fout welke ze zelf hebben gemaakt.
Bovendien wouden ze in eerste instantie niet eens een klacht aanmelden!!!
Gewijzigd door kjellema op 23 februari 2009, 17:09
 
kjellema
Geloof het of niet, maar KPN heeft mij teruggezet naar mijn oude abonnement.
Bovendien krijg ik 625 euro terug!!!

Het heeft eventjes geduurt, maar het is oplost.

Lang leve KPN, behalve dat achterlijke businesscenter in Leeuwarden
 
KaPteiN
Gefeliciteerd! Dat is een best bedrag.
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
KPNwebcare2
kjellema schreef:
Geloof het of niet, maar KPN heeft mij teruggezet naar mijn oude abonnement.
Bovendien krijg ik 625 euro terug!!!

Het heeft eventjes geduurt, maar het is oplost.

Lang leve KPN, behalve dat achterlijke businesscenter in Leeuwarden


Het kost altijd wel wat tijd, ben blij voor u dat het geregeld is nu.
www.kpn.com/webcare
 
kjellema
Zeker weten.

Ik moet toch ook wel zeggen dat ik vind dat KPN het goed heeft opgelost.
In het begin was ik heel erg kwaad, maar de klantenservice heeft uitstekend geholpen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onterechte omzetting door Business center Leeuwarden, ze willen er niets van weten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing 6 06 februari 2015, 13:21
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten 14 20 juni 2014, 02:10
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing 4 01 maart 2014, 17:37
Officedocumenten willen niet openen op externe disk Algemeen 10 07 januari 2014, 20:19
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:35:44
| eogcnlGhost05:53:37
| lobo40514:54:19
| glim16:37:38
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10