obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Premuim snelheid
Cyberbot
Hoi Allemaal.
ik heb een advies van jullie nodig, heb nu extra snelheid, ben verhuisd naar een nieuwe wijk,
vandaag ben ik gebeld door KPN en adviseren om naar premium te gaan omdat ik een hoor signaal heb en bla bla., ik twijfel aan omdat ik 2.8KM van centrale woon ( volgens de moden ),
Hierbij post ik mijn modem informatie,

Koppelingsinformatie

Actief: 2 dagen, 6:30:13
DSL-type: ITU-T G.993.2
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.815 / 31.171
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 8,2 / 15,5
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 12,3 / 28,0
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 5,8 / 6,1
Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ----
Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern): BDCM / IKNS
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0
Verbindingsverlies (extern): -
Foutseconden (lokaal/extern): 2 / 1
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 8.256 / 723
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 4 / 0
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 51 / 0

in afwachten van jullie advies
alvast bedankt,
 
Cyberbot
Hoi Knol,
bedankt voor jouw antwoord, bedoel je dat ik misschien een DLM reset moet hebben om te testen?
met de boven informatie is mijn extra pakket nog active is,
ik heb de premium nog niet geactiveerd tot ik het zeker weet,
met de boven informatie hoe ver woon ik van het centrale?
 
Codemeister
Voor zover ik kan zien heb je reeds Premium gezien een lager pakket tót 16 Mbit gaat.
 
Cyberbot
ja klopt codemeister,
ik heb pakket tot 16 mb,
mij vraag is als ik premium krijgt ik de 40 mb/s?
 
mekie
Hallo,

Ongeveer een maand geleden ben ik overgegaan naar een hogere snelheid. tot 16mb ik had dus tot 8.
(vooral dat woordje tot niet vergeten, daar schermt KPN ook mee. Na enige tijd een meting gedaan omdat het niet veel sneller leek. Wel al reeds meer moeten betalen via de maandfactuur. Meting kwam op 8.02 mb, dus ook tot 16 mb Hierover geklaagd bij KPN. Jammer daty dit alleen maar kan via het betaalde nummer. Hierdoor met de adviezen van hun kant en veranderen van de, door kpn monteur gemaakte, aansluiting ruim 30 minuten a 10 ct bezig zonder resultaat. Boden aan om het geheel terug te zetten naar 8 mb. Ze kunnen het technisch niet verwezelijken. Onder protest akkoord gegaan. Later nog een klachtschrijven aan hen gericht en door hen met 65 euro gecompenseerd. Blijven echter op de site aanbieden om naar een snellere verbinding te upgraden, terwijl dit op veel plaatsen niet mogelijk is.
Zo zit je dus een jaar met sloom internet. up 7.01 down 0.69 (tv niet aan).
a propos heb 3 in 1 pakket. TV en bellen is goed.
Gewijzigd door mekie op 07 januari 2011, 16:55
 
Codemeister
@Cyberbot: ik heb 't gevoel dat we deze discussie al eens eerder hebben gehad. Heb je nu een Premium-abonnement of een Extra-abonnement, gezien je modem 31 Mbit aangeeft?
 
Cyberbot
ik heb nog extra abonnement,
ne wij hebben nooit over gehad
KPN mentor beld en kom met de voorstel dat ik in aanmerken ben om naar premium,
dus voor dat ik gaan overstappen wil ik weten als ik echt die snelheid gaat halen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Premuim snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie