obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
IP Fragmentatie Arcadyan ( ARV7519 ) PS3
NickTM
Ik heb al veel problemen gezien met het Playstation verhaal wat betreft het openen van de juiste poorten on nat 3 naar nat 2 te krijgen.

Dit is allemaal goed gelukt zonder problemen.

Uitleg: ingelogd op mijn router, naar data gegaan port mapping geopend,
De poorten TCP: 80,443,5223 en UDP: 5223,3478,3479,3658 open gegooid.
Daarna naar Extras gegaan uPnP en daar uPnP enabled.

M'n PS3 gaf daarna na een test Nat type 2 aan alleen daarna kreeg ik de volgende melding: IP Fragmentatie wordt niet door u router ondersteund.

Valt hier iets aan te doen of zal ik dan over moeten stappen op een andere provider wie mij een andere router zal geven?
 
NickTM
Een spijtige zaak dan allemaal deze service van KPN, ik snap dat ze geld willen verdienen want dat is het doel van elke onderneming.
Maar zonder tevreden klanten ben je ook nergens en zal het geld niet binnen komen..
Het zou mij dan toch verstandiger lijken wat betere kwaliteit routers aan te schaffen en de kostprijs daarvan doorspelen naar de klant.

Dan zullen de aanschaf kosten wat hoger uitvallen maar een grotere tevredenheid teweeg brengen.
Zijn er personen waar daar mee over valt te contacten of doen ze niet aan klantenservice bij de KPN?

Het lijkt me wijs dat als er niks gedaan wordt toch de mensen maar allemaal naar radar te stappen en te kijken of er dan wel wat aan het probleem gedaan zal worden.

Het is niet alleen het Online gamen trouwens maar ook de zwakke wireless verbinding.
En nog steeds problemen dat ik geen gebruik kan maken van mijn KPN emailadres, waardoor mijn moeder problemen heeft met haar werk..
Hiervoor een Sitecom router gehad icm een kabel verbinding waar ik erg tevreden over was en geen problemen had, helaas ben ik nog woonachtig bij mijn ouders en wil mijn vader een relatief goedkope internet verbinding hebben..

HELP
 
cuore verde
Als je upnp aanzet in je Arcadyan en ook in de netwerk-instellingen op de Ps3, veranderd je nat-type van 3 naar 2.
Het enige wat je in de gaten moet houden is dat de instelling in de arcadyan na verloop van tijd weer terug gaat naar de standaard instellingen. dus moet je bovenstaande handeling in de experiabox om de zoveel tijd herhalen.

succes..........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP Fragmentatie Arcadyan ( ARV7519 ) PS3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
Advertentie