obey-robots.txt
04 December 2016, 15:20
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van KPN. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Problemen en onduidelijkheden activatie sim na diefstal

mitfry
Goedenavond Forumleden,

Voordat ik mijn probleem zal uitleggen wens ik iedereen graag een gelukkig 2011 toe!

Mijn probleem:
Een kleine anderhalve week geleden is mijn Blackberry gestolen tijdens het uitgaan, diezelfde avond heb ik mijn sim nog laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd. De nieuwe sim had ik probleemloos binnen een paar dagen binnen, alleen kan ik er (tot op heden) niet mee bellen, smsen of internetten. De sim moet uiteraard nog geactiveerd worden, dit heb ik geprobeerd via de Hi website maar helaas zonder succes. Ik heb de klantenservice direct geprobeerd te bereiken maar na ruim 5 kwartier in de wacht gestaan te hebben vond ik het wel even genoeg, vandaar dat ik het forum probeer.

Ik kan nog steeds inloggen op de Hi website en mijn gegevens bekijken, en wijzigen etc, hier heb ik ook mijn sim kunnen blokkeren. Nu is er daar ook een mogelijkheid de sim te DE-blokkeren maar nu vraag ik mij af of dit de oude (op dit moment geblokkeerde sim) weer her-activeert of dat dit de nieuwe sim zal activeren die ik opgestuurd gekregen heb.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.


Gr,


Mitfry


----
Edit:

Tot mijn verbazing is mijn bericht in de verkeerde sectie geplaats, ik hoop dat het bericht verplaatst kan worden en dit verder geen problemen oplevert.
Gewijzigd door mitfry op 02 januari 2011, 23:06
 
Codemeister
Kun je op de site van Hi geen SIM-nummer vinden, waarmee aangegeven wordt of je oude of nieuwe SIM wordt ge(de)blokkeerd?
 
mitfry
@Codemeister

Bedankt voor de snelle reactie!

Helaas zegt de Hi knop niks meer dan "De-blokkeren". Ik kan verder ook geen info vinden over welke sim er gedeblokkeerd zal worden. Het activeren van de nieuwe sim kan normaal gesproken op "http://www.hi.nl/Simkaart-activeren.htm" maar helaas werkt dit niet.
 
mitfry
Dit is alles wat er op de pagina weergegeven wordt:

Download broncode  Code
Deblokkeren of nieuwe sim-kaart aanvragen:
Je mobiele nummer: 0612345678
De status van je aansluiting: Geblokkeerd



--------------------------------------------------------------------------------


Ik heb mijn toestel terug gevonden:
Momenteel is je sim-kaart geblokkeerd. Wil je deze deblokkeren, omdat je bijvoorbeeld je telefoon
of sim-kaart hebt teruggevonden? Dan hoef je alleen maar op de knop "nu deblokkeren" te klikken.

     Nu deblokkeren   
   


--------------------------------------------------------------------------------


Ik wil toch een nieuwe sim-kaart bestellen:
Vraag een nieuwe sim-kaart aan.

     Naar sim-kaart aanvragen   
   




Meer info krijg ik helaas niet.
Gewijzigd door mitfry op 02 januari 2011, 23:31
 
Codemeister
Als ik het zo lees dan vermoed ik dat je nieuwe SIM nog niet gekoppeld is aan je account. Voornamelijk omdat je aangeeft dat de knop 'de-blokkeren' zichtbaar is. Ik zou toch aanraden een nieuwe poging te wagen om in contact te komen met Hi.
 
mitfry
Dat lijkt mij ook het verstandigst.

Bedankt Codemeister!
 
Codemeister
Prima! Laat even weten hoe het afloopt...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen en onduidelijkheden activatie sim na diefstal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen 8 09 september 2015, 17:56
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing 8 29 januari 2015, 19:49
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen 3 12 februari 2014, 20:33
problemen met internet Algemeen 2 21 januari 2014, 21:38
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:40:22
| xwardox02:10:18
| eogcnlGhost03:09:34
| KaPteiN05:39:44
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10