obey-robots.txt
08 December 2016, 10:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Veel problemen KPN Glasvezel

marja1954
Sinds mei 2010 hebben wij glasvezel van KPN. Tot aug. werd de beloften van snel internet en schitterende TV ingelost.
Sinds aug. echter haal ik draadloos een snelheid van nog geen 5mb/s en bekabeld haal ik een snelheid die ver onder de 15 mb/s ligt. Dit voor een zilverabonnement á 90,= per maand ligt heel erg ver onder de norm wat mij betreft, er wordt beweerd dat je een snelheid zou hebben van 50 mbps.
Diverse monteurs zijn al aan huis geweest, het modem en de experience box zijn vervangen, beloften worden gedaan maar niet na gekomen. Elke maand wel 90,= van mijn rekening afschrijven, toren hoge telefoon kosten maar tot nu toe na 5 maanden is de intenet verbinding droevig.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat behalve steeds aan de telefoon hangen zijn de mogelijkheden.
Ik heb echt spijt als haar op mijn hoofd dat ik met KPN in zee ben gegaan, de afzettersAngry
Gewijzigd door Knolselderij op 02 januari 2011, 14:24

Knolselderij
Heb titel even aangepast. Was niet duidelijk.
Ten eerste, weet je zeker dat het niet aan je pc of laptop ligt?
En al contact gehad met KPN Klantcontact?

robert076
Marja ik deel de volgende ervaring met je. Sinds Juli 2010 KPN Glasvezel Goud

Hieronder de min en plus punten zoals ik ze ervaar.

---------- De min punten

** Ik heb een Goud abonnement tot 100 Mb/s (ja er staat tot hmmm ...)
** Ik haal 25 Mb/s download en 1.7 Mb/s upload aan het modem en 4 Mb/s download via DC link of wireless.
** Ik krijg nu de aanbeveling van KPN om zelf een goed wireless modem te kopen en de wireless functie van de experia box uit te zetten ....
** Het TV beeld heeft regelmatig (een keer per avond) last van een freeze.
** De Motorola set top box reageert zeer traag op afstandsbediening (ook na laatste firmware upgrade)
** Je kan niet tegelijkertijd HD opnemen en op een ander net HD kijken
** KPN propageerde tijdens de verkoop dat hun visie was alles zoveel mogelijk wireless aan te sluiten. Daar komen ze nu van terug. Zowel voor zolder PC en TV beveelt KPN nu een bekabelde oplossing te kiezen. Alleen dat wordt niet zo'n fraaie oplossing al die kabels vanuit de meterkast door het huis heen (of sleuven freezen maar dat kost ook wat incl stucadoor)
** De experia box heeft moeite met online gaming van de PS3 en dat terwijl ik de vrouw die het abonnement expliciet heb gevraagd of dit geen probleem was
** Als ik nu mijn postcode intik op de KPN glasvezel site, staat er nu "een glasvezel beschikbaar". Dus het lijkt erop dat ze de problemen wel herkennen, maar nog niet aan hun eigen klanten laten weten.

De plussen:

** Mooie uiterlijke vormgeving van de geleverde kastjes
** Een werkbare oplossing als je in de meterkast woont.
** Behulpzame vriendelijke help desk medewerkers die proberen de slecht gekozen KPN hardware oplossingen zo goed en zo kwaad als het kan toch nog een beetje aan de praat te krijgen.
** Als je een computer hobbyist bent een leuke uitdaging.

groeten
Rob

marja1954
Hallo Knol en Robert,

Bedankt voor jullie reactie.
Het probleem ligt niet aan mijn laptop aangezien de verbinding met de laptop van mijn partner nog veel trager loopt. KPN heeft ook geconstateerd dat de problemen "ergens" anders aan moet liggen.

Gisteren voor de zoveelste keer maar weer eens gebeld en gelijk gezegd dat ik terug gebeld wil worden door het escalatie team....dat schijnt een bepaalde urgentie status te zijn waardoor KPN je dan terug belt. Tot op heden nog niets gehoord....zucht.
Toen ik opperde dat ik eigenlijk van KPN glasvezel af wil werd mij gelijk gewezen op het feit dat mijn contract nog loopt tot mei.....het lijkt er dus op dat ik mij wel moet houden aan het contract en KPN er met de pet naar kan gooien.

Afijn de toezegging is gedaan dat A: ik hierover terug gebeld wordt vandaag.......???
B: 4 januari worden de lijnen getest aangezien er meer mensen
last van hebben.
Toch vreemd dat de klacht al is gemeld in aug. en nu pas worden....(zeggen ze) de lijnen getest.

Wat betreft het wonen in de meterkast......ik kan de meterkast dromen zo vaak heb ik die kast al van binnen gezien om met dat modem te prutsen. Hun advies om bekabelt te gaan internetten is volstrekte onzin...glasvezel zou DE toekomst zijn en aangezien ik al half invalide ben heb ik er weinig zin in om mijn nek te breken over allerlei kabels die dan door de woning liggen.

Kortom KPN maakt beloften die bij lange na niet nagekomen worden en bij klachten wordt je aan het lijntje gehouden.

Groetjes een zeer gefrustreerde klant van KPN

Knolselderij
Wacht eerst die test van KPN maar even af. Misschien is het probleem veel groter. Als je duidelijk hebt verteld dat je je snelheid niet haalt. zouden ze er wat aan moeten doen. Anders nog even geduld hebben.Dit aangezien het uigesloten is dat het modem de oorzaak is.

sannie
hier in leeuwarden sinds augustus 2010 glasvezel maar het is bagger
internet laad traag.
ik zit op een chat room op camfrog en daar stotterd de muziek heel vaak.
en dan is het weer goed
tis gewoon niet meer leuk

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel problemen KPN Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk 4 12 oktober 2016, 18:15
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
Verhuizing van glasvezel met KPN complet Helpdesk 4 07 september 2016, 10:09
Glasvezel + Airport Extreme KPN Glasvezel diensten 1 03 september 2016, 15:29
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:31:58
| glim02:16:42
| KaPteiN03:24:35
| dirkjohan13:24:48
| Peterkessen21:20:21
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10