obey-robots.txt
08 December 2016, 10:42
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

ca 40 keer opnieuw resetten maar geen storing...

RoelLinde
Op oudejaarsavond gezellig met z'n 15 thuis voor de buis. Nou mooi niet.. We moesten om de minuut alles resetten om weer verbinding te krijgen. Geen TV dus, geen internet en ook geen telefoon.

Tegen 23.00 uur de televisie maar uitgezet en overgegaan op een spelletje. Wel gezellig maar we baalden allemaal vreselijk dat we de Oudejaarsconference van Guido Weijers niet konden zien. Deze storing duurde dus tot vanmorgen. Nu lijkt alles weer bij het oude.

Ik belde met de servicedesk van KPN glasvezel maar deze man kon geen storing vinden zij die. Gek, want hij kon wel zien dat ik op 31 dec. mijn modum zo'n 20 keer had gereset en op 1 januari meer dan 20 keer. Ik vroeg nog of hij dacht dat ik dit voor de grap gedaan had....nou ja... Er was dus geen storing .... Om deze figuur niet door mijn geweldige glasvezellijn te trekken, heb ik het gesprek maar beeindigd...pfff

Zou ik de enige in omgeving Zwolle zijn geweest die deze (geen)storing had ?
Gewijzigd door RoelLinde op 02 januari 2011, 11:17

Knolselderij
Stond of staat er op de site van KPN een storing misschien? En 20 keer je modem resetten is zeer af te raden. Dat is niet echt bevordelijk voor de apparatuur..

RoelLinde
Nee, op de site van KPN ook geen storing, anders had de medewerker die ik aan de telefoon had dit wel geweten..

boekbros
die laatste bewering mag je niet zomaar stellen.......Grin

RoelLinde
Vanmiddag begonnen de uitvallen opnieuw... na de zoveelste reset toch maar weer de KPN gebeld. Nu had ik iemand die gelijk zag dat ik wel erg vaak had moeten resetten en bood aan gelijk een nieuwe modem af te sturen. En nu maar hopen dat dit het probleem is van de storing....Smile

Codemeister
Je kunt eventueel je verbindingswaarden plaatsen zodat we kunnen bevestigen dat het inderdaad een modem-gerelateerd probleem was.

RoelLinde
Waar vind ik deze gegevens ?

Codemeister
Welk type modem heb je?

RoelLinde
KPN Expiriabox

Codemeister
Welk type... zwarte Thomson, witte Siemens...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ca 40 keer opnieuw resetten maar geen storing...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws 1 05 augustus 2016, 23:52
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions 7 28 december 2015, 09:36
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhostOnline
| lobo40500:27:06
| glim02:11:50
| KaPteiN03:19:43
| dirkjohan13:19:56
| Peterkessen21:15:29
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10