obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NAT type wijzigen? Thomson TG789vn
Koningwatermaker
Hé,

Ik heb al bijna een jaar het probleem dat ik mijn NAT type niet kan veranderen, ik heb een Thomson TG789vn en ben al eens eerder opzoek geweest en er zou in december dit jaar nog een update komen. NU zitten we in het einde van december en nog geen update gezien en ik kan dus ook nog steeds mijn type niet veranderen.

Iemand die hier meer over weet?

Groetjes,

Thijs!
Gewijzigd door Koningwatermaker op 29 december 2010, 14:34
 
Flowzor
Zoek en gij zult vinden,,

Genoeg topics op dit forum met allemaal hetzelfde probleem/antwoord Smile

Probleem: Portforwarding
Antwoord: Pilot update onder 7000 klanten, waaronder jij helaas niet toebehoort,, Sad
 
Koningwatermaker
Nee dat blijkt. Maar veel heb ik er niet aan. Heeft er iemand meer verstand van dan deze kneus?, want de topics die te vinden zijn op dit forum heb ik allemaal al geprobeerd. Dus wees niet bang dat ik te snel iets plaats. Heb tenslotte ook al een jaar gewacht met posten nietwaar?
 
Rohesi

Quote

Koningwatermaker schreef:
Nee dat blijkt. Maar veel heb ik er niet aan. Heeft er iemand meer verstand van dan deze kneus?, want de topics die te vinden zijn op dit forum heb ik allemaal al geprobeerd. Dus wees niet bang dat ik te snel iets plaats. Heb tenslotte ook al een jaar gewacht met posten nietwaar?


Als er 1 kneus is, dan ben jij dat wel! Shock
Er valt niet veel te proberen zolang je nog geen firmware update hebt gekregen. Je kunt een poging wagen door je modem een "hard reset" te geven. Als dat niets oplevert, dan moet je gewoon geduld hebben tot je aan de beurt bent.

Toch wil ik nog wel effe kwijt dat je blijkbaar niet goed genoeg gezocht hebt, want je vraag is totaal overbodig en al 100x aan de orde geweest, dit is maar 1 voorbeeld http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...wstart=140

Ik ben wel een gelukkige die de firmware update (geforceerd) heeft gekregen en alles werkt inmiddels al een paar weken prima (NAT2)

Succes verder! Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT type wijzigen? Thomson TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wachtwoord e-mailadres wijzigen KPN Glasvezel diensten : 1 20 apr 2014
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
nat type veranderen Experia Box, ST780 Eigen netwerk : 1 10 dec 2013
Advertentie