obey-robots.txt
09 December 2016, 12:28
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Download snelheid

Gesys
Hallo,
Vorige week is mijn oud 3 mb planet abonnement naar een 8 mb "Internet Extra" abonnement van KPN omgezet.
Bij het 3 mb abonnement had ik een download snelheid van gemiddeld 2,3 Mbps. Nu bij het 8 mb abonnement meet ik nog altijd de zelfde lage snelheid.
Volgens KPN ligt dit aan mijn pc. Mijn speedtouch 510 geeft bij "System Information – Service Info" bij Bandwidth up/Down de volgende waarden: 960 / 7616. Volgens KPN betekend dit dat bij hun alles goed is.
Via een draadloos accespoint zijn nog 3 pc’s aangesloten en ook hier geen snelheids verhoging. Mijn eigen pc is direct via een ethernet kabel aan het modem aangesloten.
Zelfs als het aan mijn pc zou liggen dan moet er toch eigenlijk wel iets merkbaar zijn, van 3 naar 8 mb is meer dan een verdubbeling.

Waar kan dit aan liggen? Is mogelijk mijn speedtouch 510 de boosdoener?

KPNwebcare2
Gesys schreef:
Hallo,
Vorige week is mijn oud 3 mb planet abonnement naar een 8 mb "Internet Extra" abonnement van KPN omgezet.
Bij het 3 mb abonnement had ik een download snelheid van gemiddeld 2,3 Mbps. Nu bij het 8 mb abonnement meet ik nog altijd de zelfde lage snelheid.
Volgens KPN ligt dit aan mijn pc. Mijn speedtouch 510 geeft bij "System Information – Service Info" bij Bandwidth up/Down de volgende waarden: 960 / 7616. Volgens KPN betekend dit dat bij hun alles goed is.
Via een draadloos accespoint zijn nog 3 pc’s aangesloten en ook hier geen snelheids verhoging. Mijn eigen pc is direct via een ethernet kabel aan het modem aangesloten.
Zelfs als het aan mijn pc zou liggen dan moet er toch eigenlijk wel iets merkbaar zijn, van 3 naar 8 mb is meer dan een verdubbeling.

Waar kan dit aan liggen? Is mogelijk mijn speedtouch 510 de boosdoener?

Hallo,

Wilt u zo vriendelijk zijn om even uw persoonlijke gegevens te mailen naar webcare@kpn.com
Dan kijk ik het voor u na. Misschien dat ik er een andere oog op kan werpen.
www.kpn.com/webcare

Gesys
Met dank aan het KPN Webcare team is duidelijk geworden
waar het probleem ligt en zal het binnenkort verholpen worden .

vdrijver
Gesys schreef:
Met dank aan het KPN Webcare team is duidelijk geworden
waar het probleem ligt en zal het binnenkort verholpen worden .

Zou je het probleem en oplossing hier neer kunnen zetten.dan kunnen andere mensen hier weer van leren cq rekening mee houden.Nu is het voor de andere mensen een onduidelijk verhaal.

bvd,

Vince
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb

Gesys
Natuurlijk, geen probleem.

KPN heeft de ""Downstream Actuele Bitrate" wel al aangepast (zichtbaar in systeem info modem) maar de "Downstream Contract Bitrate" is nog niet. Dit zal de komende dagen gebeuren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Download snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Up en download snelheid glasvezel KPN Glasvezel diensten 8 22 november 2015, 23:04
Glasvezel up-en download niet meer gelijk? KPN Glasvezel diensten 2 19 september 2015, 19:59
iets vreemds aan de hand.. snelheid VDSL2 / ZTE Snelheid 3 04 september 2015, 20:57
Internet snelheid Snelheid 16 27 juli 2015, 19:24
LAN snelheid Experiabox V9 icm ASUS RT-AC68U / Engenius ECB600 Eigen netwerk 13 13 juli 2015, 22:58
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:55
| KaPteiN05:19:02
| lobo40518:37:37
| glim20:20:56
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10