obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
SMS over glasvezel
rhaan
"KPN Glasvezel biedt een groot aantal extra's ten opzichte van een gewoon telefonie-abonnement."
Onder andere: Dienst: SMS voor vaste telefoon. Beschikbaar: Ja.

Mijn 6 Siemens Gigaset DECT telefoons (SL1, SL74, S1, 4015 Comfort) zijn verbonden met de basis SL150. Het geprogrammeerde nummer van de KPN SMS-centrale was 0673644444. Dit werkte NIET. Meerdere medewerkers van de klantenservice kwamen met suggesties die niet werkten, tot de suggestie het landnummer +31 er voor te zetten. De + kon echter niet worden ingevoerd, maar wel 00.
De oplossing bleek dus te zijn: 0031673644444.

SMS-en met andere vaste en mobiele aansluitingen van KPN werkt, naar en van andere netwerken is mij nog niet duidelijk.
Wie heeft hier ervaringen mee?
 
Codemeister
Off-topic: mijn oude KPN-aansluiting (inmiddels geen KPN-klant meer) kon ook gewoon SMS'jes afhandelen via de vaste telefoon.

Volgens mij kan op dezelfde manier ook voor en naar andere netwerken, athans: zo werkte het bij mij!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMS over glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie