obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nat type 2 open? Arcadyan
Codemeister
Ik ben bang dat dat niet gaat veranderen, KPN houdt dit graag afgeschemd...
 
Moses 35i
Daar ben ik ook bang voor...
 
ismail0
ga naar de ip van de router
extra
UNP ofzo
fink enable UNP en dan kan je spelen
 
Melvinipazzi
hey, ik had eerst een speedtouchEEE (volgens mij een thomson) en toen hoefde ik alleen maar upnp aan te zetten en ik had nat type2 op de ps3 en nat type open op MW2.
maar die modem viel iedere dag zon 8x uit.. dus kreeg ik een nieuwe..
de Arcadyan ARV7519, ik dacht oke, weer upnp aangezet en kreeg vervolgens NAT2 op ps3 en NAT type strict op MW2. toen had ik gebeld naar de kpn service en gevraagd of ze alle porten waar ik aan verbonden ben om die te openen. ze zeiden nee dat kunnen/doen we niet meer..
toen heb ik op internet gekeken welke porten ik moest forwarden.. geprobeerd maar geen 1 werkte voor de Arcadyan... iemand enig idee welke porten ik zou moeten openen?
bvd. Melvin
 
Moses 35i

Quote

ismail0 schreef:
ga naar de ip van de router
extra
UNP ofzo
fink enable UNP en dan kan je spelen


Je bedoeld waarschijnlijk uPNP. Dat gaat in mijn geval niet werken. De machine waarop Q3A OSP draait stuurd geen uPNP naar de router. Had er al even mee geexperimenteerd maar het maakt niets uit. Poorten gaan 1x open en zodra je ze wilt gebruiken klappen die even snel weer dicht. Zelfs met Reverse NAT. Ook dat gaat nu fout.
 
hezino

Quote

Melvinipazzi schreef:
hey, ik had eerst een speedtouchEEE (volgens mij een thomson) en toen hoefde ik alleen maar upnp aan te zetten en ik had nat type2 op de ps3 en nat type open op MW2.
maar die modem viel iedere dag zon 8x uit.. dus kreeg ik een nieuwe..
de Arcadyan ARV7519, ik dacht oke, weer upnp aangezet en kreeg vervolgens NAT2 op ps3 en NAT type strict op MW2. toen had ik gebeld naar de kpn service en gevraagd of ze alle porten waar ik aan verbonden ben om die te openen. ze zeiden nee dat kunnen/doen we niet meer..
toen heb ik op internet gekeken welke porten ik moest forwarden.. geprobeerd maar geen 1 werkte voor de Arcadyan... iemand enig idee welke porten ik zou moeten openen?
bvd. Melvin


Precies hetzelfde probleem wat jij hierboven beschrijft melvin.
zoals moses het zegt ze zijn wel open maar vallen dus gelijk weer dicht waneer je mw2/Bo speelt.

ikzelf begrijp er niet zoveel vanCool
maar afwachten of vadertje moses ons nog kan helpen Smile

De poorten zijn
PS3:
TCP 80 443 5223 10070-10080
UDP 3478 3479 3658 10070
MW2/Bo
TCP: 5223, 3074
UDP: 2005, 3074, 3075, 3478

Ik heb deze poorten vaak geopend. Ik heb zlefs een factory-reset gegeven en
daarna geprobeerd. Maar het is kansloosSad
Gewijzigd door hezino op 28 december 2010, 11:29
 
droplul83
ik heb de tgv87 nogwat tomson experiabox ik ik had hetzelfde geeikel met de kpn dat de poorten niet open konden toen heb ik de box helemaal opengezet tussen de 1 en 65535 en dan gaat mijn ps3 op nat type 2 en black ops op open kut kpn en als mn abo afgelopen is komt er gelijk weer een andere aanbieding alles van kpn gaat hier weg mobiel abo glasvezel kutbedrijf
 
Moses 35i
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal zat van bent. Ik was ook zover totdat de TG789vn wel goed werkt met de laatste firmware.

Ben benieuwd of ik nog ergens achter kan komen met betrekking tot portforwarding. Maar ik moet er wel bij zeggen dat het mij al behoortlijk begint te irriteren. Ik had beter kunnen vragen om een nieuwe TG789vn ipv deze Arcadyan ARV7519. De Arcadyan is wat gebruikersvriendelijker qua instellen ten opzichte van de TG789 series...

Nu kan ik wel weer terug gaan naar de Thomson maar krijg ik dan ook gelijk de nieuwe firmware hiervoor of zou ik eerst nog eens weken moeten wachten op die update..... zucht...


Opa Moses gaat nog even verder puzzelen.
Gewijzigd door Moses 35i op 29 december 2010, 02:51
 
Melvinipazzi
zou ik niet gewoon een nieuwe speedtouch kunnen krijgen die wel goed werkt?Pfft
 
Moses 35i
Zou je kunnen proberen via de helpdesk maar of je dan ook gelijk de laatste firmware voor die Thomson krijgt is nog maar de vraag....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat type 2 open? Arcadyan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
ZTE H220N poorten eerst open, nu dicht?? Hardware instellingen : 3 24 okt 2014
Advertentie