obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Hoge ping Online Gaming..
jdebipersad
Ik ping ongeveer 45 op Nederlandse servers en buiten Nederland is het 65+ ? ik betaald verdomme 50euro per maand en heb al een maand of 2 slechte ping ? Wanneer word dit gefixxed? en krijgen wij een compensatie hiervoor voor slechte ping/internet/storingen... en als ik bv KPN bel dan hang je 15mins aan de lijn en dan krijg je iemand die er geen verstand van hem kost me teveel geld om steeds elke keer te bellen...
 
Codemeister
Kun je eens een traceroute plaatsen?
 
jdebipersad
1073583702

Toen ik nog ADSL had was het 10ms..... NL servers nu 40 al voor een tijdje ... En soms is het nog erger dit is nog op een goede dag... buiten Nederland is het nog erger...

1073591760

Ik weet niet wat tracert precies inhoud maar ik hoop dat hier iets aan hebt...
Gewijzigd door jdebipersad op 16 december 2010, 21:51
 
Codemeister
Welk type modem heb je? Een zwart kastje?
 
jdebipersad
experia box, black, 1tje die je rechtop kan neerzetten
 
jdebipersad
Dit is hem, gekregen toen we van ADSL naar VDSL switchde
jdebipersad voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door jdebipersad op 16 december 2010, 22:17
 
Codemeister
Dat is de Thomson TG789vn. Inderdaad veel gebruikt bij VDSL. VDSL heeft een hogere latency (pingtijden dus) vanwege de achterliggende techniek. Tel daarbij op de slechte routes in het KPN-netwerk en je komt bij je probleem.

De conclusie is simpel: je kunt er (helaas) niets aan veranderen. Terug naar ADSL2+ zal je een iets lagere pingtijd geven mits de afstand tot de centrale in je wijk niet te ver is.
 
jdebipersad
is mogelijk om terug te switchen naar ADSL dan ? want dit kan gewoon niet het moet zogenaamd betere versie van ADSL zijn maar het is gewoon slechter....
 
jdebipersad
En wat is de compensatie voor slechte levering van diensten? want ik ben niet de enige die klachten heb er was al een topic geopend maar die zit op slot... dit is gewoon te gek voor worden
 
Codemeister
Ja, je zou terug kunnen stappen naar ADSL. Let wel: dan heb je een maximale downloadsnelheid van 20 Mbit/s en gezien je nu 25 Mbit/s haalt... weet wat je doet! Je pingtijden zullen in dit geval wel wat lager uitvallen.

Met betrekking tot compensatie zul je rechtstreeks naar KPN moeten stappen. Overigens vermoed ik dat hiervoor geen compensatie wordt berekend gezien 'het gewoon werkt'. Dat jij de pingtijden te hoog vind (ik zelf ook overigens, maar zit inmiddels niet meer bij KPN) zal KPN tegenspreken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge ping Online Gaming..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Hoge Ping na Experiabox Snelheid : 5 24 jul 2015
ITV-online werkt niet KPN Glasvezel diensten : 4 09 mrt 2013
Haarlem Hoge Latency en Packetloss KPN Internet Storing : 1 13 feb 2013
ITV-Online op tv met wifi+browser Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 12 jan 2013
Advertentie