obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
meer dan 1 USB-apparaat op Arcadyan Experiabox ARV7519?
freek87
Nadat ik een losse printer op de Arcadyan had aangesloten (werkte goed en is heel handig), bedacht ik dat ik via een hubje ook wel een externe HD op die poort kon aansluiten. Wel zo makkelijk - dan kun je vanaf elke computer in je LAN je files backuppen/restoren.

Op zich werkte dit, maar na een tijdje kwamen problemen; het printen hield af en toe midden in de job op, tijdens het overzetten van bestanden op de HD bleef de boel soms ook hangen. Het modem zelf raakte helemaal van slag in zijn administratie (USB-printer werd getoond als 'connected' maar was dat niet; HD werd juist helemaal niet meer herkend). Ook de startpagina (index.stm) kwam helemaal niet meer in beeld. Gereset, maar na een tijdje hetzelfde. (De externe HD heeft eigen voeding, daar ligt het dus niet aan.)

Nu is mijn vraag: kan de Arcadyan in principe wel meer dan één USB-device aan op zijn poort? Heeft iemand daar ervaring mee?
 
Codemeister
Ik zou het afraden. Heb zelf eerder problemen gehad met meerdere apparaten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'meer dan 1 USB-apparaat op Arcadyan Experiabox ARV7519?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Advertentie