obey-robots.txt
05 December 2016, 09:33
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Continu beeld dat bevriest, de wanhoop nabij

LCW
Sinds een aantal maanden heb ik interactieve TV, Experia Box gecombineerd met Motorola 1960. In het begin geen vuiltje aan de lucht. Sinds een aantal weken bevriest het beeld om de haverklap en loopt de zaak vast.
Al gedaan:
- software wissen
- terug naar fabrieksinstellingen
- eindeloos opnieuw opstarten
- modem opnieuw opstarten
- KPN bellen
- er is een meting gedaan, niets op terug gehoord
en ondertussen zit ik voortdurend zonder tv of word ik middenin een programma onderbroken omdat het beeld bevriest.
Opvallend: ook bij het terugkijken van opgenomen programma's bevriest het beeld.
Ik ben het helemaal zat dat ik moet blijven bellen en dat de arme meneer/mevrouw van de helpdesk me niets anders weet te zeggen dan 'ze zijn er mee bezig'.
Regelmatig foutcode 31 - probleem met harde schijf.
Wat wordt er gemeten en hoe zijn ze er mee bezig? het antwoord blijft uit. De tv beelden ook Sad

Codemeister
Als geregeld foutcode 31 verschijnt dan kun je er van uit gaan dat de harde schijf niet in orde is. Dit veroorzaakt in veel gevallen ook de bovengenoemde problemen.

LCW
Codemeister, wat is daarvoor de oplossing?

LCW
het neemt inmiddels wel bizarre vormen aan met de KPN dienstverlening. Als ik naar de helpdesk bel, dan kunnen ze me niets zeggen. "U wordt teruggebeld" Wanneer? "Dat weet ik niet".
Ik word net teruggebeld. " Ze zijn er mee bezig". Waar zijn ze mee bezig? Ik krijg de melding dat er problemen zijn met de harde schijf, dus ik kan niet zo goed inschatten waar ze op afstand mee bezig zijn, weet u het? "nee ik weet niet waar ze mee bezig zijn. Ze gaan u dat nog laten weten." Ze gaan me dat nog laten weten, weet u wanneer? "Nee dat weet ik ook niet" Dus u belt me eigenlijk om te laten weten dat u niets weet? "Nou ja sommige klanten is het niet handig niets te laten horen want dan denken ze dat de ticket al gesloten is en dat we er niet mee bezig zijn maar we zijn er dus mee bezig"

OMG.... Waar zijn we mee bezig?Shock

Codemeister
Ik raad aan (helaas) KPN te bellen en te vragen om een nieuwe ontvanger. Er zit niets anders op dan een nieuw apparaat te gebruiken.

Sarge
Je kunt ook het email formulier gebruiken online bij "mijnglasvezel'dinges.

Is goedkoper en er wordt best snel antwoord gegeven. Ik ben zelfs terug gebeld. Het zal je een dag langer duren misschien. (Zondag niet meerekenen)
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink

LCW
nou, kijk eens: KPN belt zelfs op zondag 5 december. Dat is dan wel weer zeer te prijzen. Er komt een monteur, waarschijnlijk met een nieuwe ontvanger. Laten we hopen dat hiermee het probleem is opgelost.Wink

sja... maar nu is het 6 december en de monteur komt niet opdagen. En ik krijg ook geen bericht of hij nog komt. pffffff.
Gewijzigd door LCW op 06 december 2010, 15:09

LCW
monteur geweest. wist niets van nieuwe ontvanger meenemen. kwam dus voor niets. afwachten of er morgenavond een komt.
ben intussen maar bezig om op digitenne over te stappen. volgende stap is een andere aanbieder, als het ook niet werkt.

Knolselderij
Ik zou je zelf vragen om nog even geduld te hebben. Digitenne zou ik je sowieso afraden, dit ivm de vaak slechte beeldkwaliteit, vooral als je een wat grotere tv hebt. Ook de dekking is niet altijd even goed.

LCW
Geduld heb ik al een tijdje in deze zaak. Op een gegeven moment wil je graag iets kunnen doen. Moeilijk om te weten wat het goede is. Monteur KPN raadt zelf af interactieve tv voort te zetten. Anderen zeggen weer dat Digitenne niet goed is. Zelf geen goede ervaringen met bellen via UPC... Wat moet je dan nog?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Continu beeld dat bevriest, de wanhoop nabij', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing 2 30 november 2016, 13:30
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk 7 22 mei 2016, 15:12
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 13 augustus 2015, 17:14
haperend tv beeld VDSL KPN Internet Storing 4 26 november 2014, 23:41
Bij voetbal kijken is beeld soms blokkerig KPN Televisie Storing 12 04 oktober 2014, 01:05
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:08:46
| eogcnlGhost10:10:39
| xwardox15:02:44
| MacDaddy18:52:44
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10