obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
is er een default username/password voor TG789VN?
stijnos
Ik zat laatst alle instellingen van de TG789VN na te lopen en kwam opeens een checkbox tegen om te zorgen dat je username en wachtwoord op moet geven om in de router settings te komen.
Na het aanvinken van deze checkbox, reboote de router of iig de browser en werd gelijk om username en wachtwoord gevraagd, terwijl ik deze nog geen eens had ingesteld. Shock
nu kom ik er niet meer in, en heb niet zoveel zin aan een factory reset Sad
username: Admin en password:- ofzo werkte niet.

Iemand bekend met dit probleem?
 
kpntester

Quote

stijnos schreef:
Ik zat laatst alle instellingen van de TG789VN na te lopen en kwam opeens een checkbox tegen om te zorgen dat je username en wachtwoord op moet geven om in de router settings te komen.
Na het aanvinken van deze checkbox, reboote de router of iig de browser en werd gelijk om username en wachtwoord gevraagd, terwijl ik deze nog geen eens had ingesteld. Shock
nu kom ik er niet meer in, en heb niet zoveel zin aan een factory reset Sad
username: Admin en password:- ofzo werkte niet.

Iemand bekend met dit probleem?

username: kpn; wachtwoord: niets invullen of ook 'kpn'
Anders wordt het inderdaad een reset.
 
Codemeister
Mocht gebruikersnaam 'kpn' niet werken, inderdaad een reset geven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'is er een default username/password voor TG789VN?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
Advertentie